A poda puntuale di foglie di tè in u vaghjimu

A poda di punta di u vaghjimu significa aduprà apotatore di tèper cut off the top tender buds or buds after the autumn tea has stopped growing to prevent immature bud tips from being freeze in winter è prumove a maturità di e foglie più bassu per rinfurzà a resistenza à u friddu. Dopu à a poda, a cima di l'arbulu di tè pò ancu esse cuntrullata, stimulendu u sviluppu di i germogli axillari invernali, per chì u tè di primavera sprucerà bè l'annu dopu. Se l'area di crescita di tè hà abbastanza precipitazione in l'estiu è u vaghjimu è u tè. l'arbureti crescenu bè, a poda di i rimjiet di vaghjime aiutà à migliurà a qualità di u tè di primavera dopu. A poda in u vaghjimu precisa una attenzione particulari à u tempu è a moderazione.

Tempestu: Di solitu quandu a temperatura media hè sottu à 20 gradi, a parti suprana di l'arbulu di tè hè generalmente dorme è pò esse pruned cun unTè Trimme. Un enfasi particulari deve esse pusatu nantu à micca topping è poda troppu prestu. Topping in i rimjiet di u vaghjimu ùn hà micca cessatu di cultivà, chì ponu facilmente stimulà a germinazione di l'invernamentu è affettanu seriamente a qualità di u tè di primavera di l'annu dopu.

Moderation: Ùn poda troppu prufonda per evità di affettà a pruduzzione di tè di primavera di u secondu annu. Pruvate di mantene quant'è più grossi rimjiet di vaghjimu cù steli verdi cum'è pussibule. Hè megliu per sopra à a manu è sguassate solu i cimi immaturi. Pudete ancu adupràSega a tè è tagliasiepiper taglià 2-3 foglie nantu à i rimjiet di vaghjime in cima o immaturi.

Sega a tè è tagliasiepi


Tempu di post: 23-oct-2023