A crisa di u Mari Rossu s'approfondisce, ma volenu "lascià u tè fora di u mare"!

Siccomu u cunflittu trà Russia è Ucraina si stende per un bellu pezzu, u cunflittu trà Palestina è Israele aghjunghje carburante à u focu, è a crisa marittima di u Mari Rossu s'aggrava, cù u cummerciu internaziunale chì porta u peghju.Macchina per a cugliera di tèriduce i costi di produzzione di tè. Sicondu l'Autorità di u Canale di Suez, à principiu di ghjennaghju di questu annu, u numeru di navi chì passanu per u canali hè cascatu di 30% annu à l'annu. U costu di un containeru di 40 piedi hà aumentatu da 133%; sicondu i cummircianti di tè à l'asta di Mombasa, u prezzu attuale di un cuntainer di tè speditu à Khartoum hè cresciutu à US $ 3,500, paragunatu à US $ 1,500 prima di u cunflittu palestinese-israeliano.

Macchina per a cugliera di tè

In questu puntu, a Branca di l'Industria di Tè di l'Associazione Chinesa per a Prumuzione di a Cooperazione Agricola Internaziunale hà lanciatu u "Planu d'oltremare di tè in Cina 2024", chì urganizerà e cumpagnie di tè chinesi per viaghjà in Russia, Uzbekistan, Malasia è Maroccu in lugliu, ottobre. , è nuvembre di questu annu. Cunducendu visite è scambii di studiu cù l'Algeria è altri cinque paesi.

U tè pruduttu da umacchina di imballaggio di sacchetti di tèdiventa sempre più pupulare trà i ghjovani.

macchina di imballaggio di sacchetti di tè

A Russia hè u più grande cunsumadore è importatore di tè in u mondu, cù importazioni annuali di circa 180 000 tunnellate. U mercatu di tè russu hè grande in scala, hà una larga gamma di gruppi di cunsumatori, è mostra una tendenza diversificata. U cunsumu di tè hè assai riccu. In u 2022, a Russia hà impurtatu un totale di circa 20 000 tunnellate di tè da a Cina, u quartu postu trà i principali mercati d'esportazione di tè in Cina. Tipi di impurtazione include tè verde, tè neru, tè oolong, tè Pu'er è tè profumatu.

L'Uzbekistan hè unu di i paesi cù u più altu cunsumu di tè per capita in u mondu, cun un cunsumu annuale per capita di 2,65 kilogrammi, u quartu postu in u mondu, mentre chì u cunsumu di tè per capita in Cina hè menu di 2 kilogrammi. A dumanda annuale di tè in Uzbekistan hè di circa 25 000-30 000 tunnellate, è u cunsumu di tè dipende 100% da l'impurtazioni. In u 2022, l'Uzbekistan hà impurtatu circa 25 000 tunnellate di tè da a Cina, u sicondu postu trà i principali mercati di l'esportazione di tè in Cina. I tipi impurtati include tè verde, tè neru, tè oolong è tè profumatu.

A Malasia hè un grande cunsumadore di tè, è u tè hè una bevanda impurtante in a vita di ogni ghjornu di i Malesi. A Malesia hè ancu unu di i paesi pruduttori di tè, chì cresce principalmente tè verde, tè neru è tè oolong.Macchine di trasfurmazioni di tèsò ancu i principali prudutti impurtati di Malasia. U mercatu di tè malese hè principalmente orientatu à u cunsumu. I tè naturali, cum'è i tè organici è i tè di erbe sò ancu diventati più populari.

U Maroccu hè u primu paese di l'Africa di u Nordu à firmà l'Iniziativa Belt and Road cù a Cina. I marocchini preferanu u tè verde cinese. U Maroccu cuntene u 64% di u voluminu tutale di l'importazione di tè verde africanu è u 21% di u voluminu di l'importazione di tè verde globale, chì assorbe u 20% di u voluminu di l'esportazione di a Cina è hà sempre classificatu u primu postu in u mercatu di l'esportazione di tè in Cina. Nantu à l'anni, 1/4 di l'espurtazioni di tè verde di a Cina sò entrati in Maroccu, chì hè un cumpagnu cummerciale impurtante di u tè verde di a Cina.

L'Algeria si trova in l'Africa nord-occidentale, vicinu à u Maroccu. Hè u più grande paese in Africa è a più grande scala ecunomica in Africa. L'Algeria cunsuma principarmenti tè verde, secondu solu à u Maroccu. Tuttu u tè verde in Algeria vene da a Cina. In i primi 10 mesi di u 2023, l'Algeria hà impurtatu 18.000 tunnellate di tè da Cina, principalmente tè verde, è una piccula quantità di tè neru è tè profumatu.

U tempu hè cortu è dunque preziosu. Per l'imprese, u più impurtante hè di coglie l'uppurtunità, èmacchine di imballaggio di tèentra gradualmente in u mercatu di u so paese. Mostra u latu eccellente di i vostri prudutti à i cumpratori è i venditori u più prestu pussibule. In quantu à a "carta culturale", a nostra associu hà da cunsiderà da una perspettiva generale, cumprese layout, design, publicità, etc., per chì i participanti in u paese ospitante ponu avè una cunniscenza iniziale di a nostra cultura di tè in u più brevi tempu, è aduprà a cultura per prumove u cummerciu è custruisce ponti di cumunicazione.

macchine di imballaggio di tè


Tempu di post: 20-mar-2024