Sri Lanka, cunnisciuta cum'è "Ceylon" in i tempi antichi, hè cunnisciuta cum'è una lacrima in l'Oceanu Indianu è hè l'isula più bella di u mondu. U corpu principale di u paese hè una isula in l'angulu miridiunali di l'Oceanu Indianu, formata cum'è una lacrima da u subcontinente sud-asiaticu. Diu li hà datu tuttu fora di a neve. Ùn hà micca quattru stagioni, è a temperatura constantemente hè di 28 ° C in tuttu l'annu, cum'è u so temperamentu gentile, ti surrisu sempre. U tè neru trasfurmatu da umacchina per tè neru, e gemme attraente, l'elefanti vivaci è belli, è l'acqua blu sò i primi impressioni chì a ghjente hà da ella.
Perchè Sri Lanka era chjamatu Ceylon in i tempi antichi, u so tè neru hà ricevutu stu nome. Per centu anni, u tè di Sri Lanka hè cultivatu senza pesticidi è fertilizzanti chimichi, è hè cunnisciutu com'è "u tè neru più pulitu in u mondu". Attualmente, Sri Lanka hè u terzu più grande esportatore di tè in u mondu. U clima caldu è a terra fertili creanu un ambiente di crescita eccellente per u tè. U trenu navetta per e muntagne è e muntagne, passendu per u giardinu di tè, a fragranza di tè hè fragrante, è i bombi verdi in tutte e muntagne è e muntagne verdi cumplementanu l'altri. Hè cunnisciuta cum'è una di e più belle ferrovie in u mondu. Inoltre, i vignaghjoli di tè di Sri Lanka anu sempre insistitu à coglie solu "duie foglie è un capu" cù a manu, per mantene a parte più fragrante di u tè, ancu s'ellu si trova in un locu ordinariu.set da tè, pò fà chì a ghjente si senti diversu.
In u 1867, Sri Lanka hà avutu a so prima piantazione di tè cummerciale, utilizendu una varietà dimacchine per la raccolta di tè, è hè stata finu à avà. In u 2009, Sri Lanka hè stata premiata u primu Premiu di Tecnulugia di Tè ISO in u mondu è hè statu chjamatu "Tè più pulitu di u mondu" in a valutazione di pesticidi è residui imperceptibili. Tuttavia, l'isula una volta glamorosa soffre a so peghju crisa ecunomica. Dà una manu è beie una tazza di tè di Ceylon. Nunda pò aiutà à Sri Lanka megliu!
Tempu di post: Jul-27-2022