Ricertamenti, u primu magazzinu d'oltremare di Sichuan Huayi Tea Industry hè statu inauguratu in Fergana, Uzbekistan. Questu hè u primu magazzinu di tè d'oltremare stabilitu da l'imprese di tè Jiajiang in u cummerciu di l'esportazione di l'Asia Centrale, è hè ancu l'espansione di u tè d'esportazione di Jiajiang à i mercati d'oltremare. nova basa. U magazzinu d'oltremare hè un sistema di serviziu di magazzinu stabilitu oltremare, chì ghjoca un rolu vitale in u cummerciu transfruntier. Jiajiang hè un forte cuntatu d'esportazione di tè verde in Cina. Dapoi u 2017, Huayi Tea Industry hà destinatu à u mercatu internaziunale è hà custruitu una basa di u giardinu di tè standard Huayi in cunfurmità cù i standard di teste di l'impurtazione di tè di l'UE. A cumpagnia coopera cùmachini di giardinu di tè, è a cumpagnia furnisce tecnulugia è materiali agriculi, i cultivatori di tè piantanu secondu u standard.
"U tè verde Jiajiang di alta qualità hè assai populari dopu esse speditu in Uzbekistan, ma una epidemia glubale hà disturbatu u pianu". Fang Yikai hà dettu chì era un periodu criticu per u tè verde di Jiajiang per sviluppà i mercati d'oltremare, è hè statu affettatu da l'epidemie. , u costu logisticu di u trenu speciale di l'Asia Centrale hà fluttuatu assai, è a difficultà di trasportu hà aumentatu inesperu. Di fronte à a rapida crescita di u mercatu di l'Asia Centrale, l'industria di u tè Huayi hà scontru una situazione particularmente difficile in l'esportazione di u cummerciu di tè è set da tè. "I magazzini d'oltremare ùn sò micca solu prudutti di logistica. serviziu, ma un serviziu di supply chain sanu. U stabilimentu di magazzini d'oltremare in Uzbekistan pò accurtà u tempu di consegna di i nostri ordini di prudutti di tè da più di 30 ghjorni, è ponu risponde à u mercatu più rapidamente. À u listessu tempu, pudemu ghjucà a visualizazione di u produttu, a publicità è a stabilità di u mercatu è u risparmiu di costu."Fang Yikai hà dettu chì stu magazzinu d'oltremare copre una superficie di 3.180 metri quadrati è pò almacenà più di 1.000 tunnellate di tè, ponendu una basa solida per Jiajiang Tea per espansione ancu i mercati d'oltremare.
U ritmu di "esce" di "Jiajiang Famous Tea" hè acceleratu. Quist'annu, u voluminu di l'exportazione di tè di a cità hà righjuntu 38.000 tunnellate, è u valore di l'esportazione era di circa 1,13 miliardi di yuan, un incrementu di 8,6% è 2,7% rispettivamente in paragunà cù l'annu passatu, è cuntinuò à guidà l'esportazione di tè raffinatu di Sichuan. A migliione di a qualità è l'efficienza di l'industria di u tè di l'estiu è di u vaghjimu hè stata inclusa in i travaglii chjave di u sviluppu agriculu in u "14th Pianu Quinquennale" di a cità di Leshan. I livelli di a cità è di u cuntatu prughjettanu di urganizà fondi finanziarii di circa 40 milioni di yuan annu per sustene a custruzzione di basi di tè d'estate è di vaghjime, a cultura di u corpu principale è l'espansione di u mercatu di l'esportazione. è altri ligami chjave, attraversu a guida pulitica per spinta l'aghjurnamentu di tutta a catena industriale di tè d'estate è di vaghjimu.
"Jiajiang Export Tea" persegue standard elevati, strutture multiple è sustenibilità. Ùn solu "inserisce ali" per u sviluppu ecunomicu lucale, ma ghjoca ancu un rolu di primura è esemplariu in u più cummerciale internaziunale. Pigliendu l'uppurtunità di magazzini d'oltremare, prumove l'industria attraversu l'ecunumia è u cummerciu, è prumove u sviluppu attraversu l'industria, u tè verde di Jiajiang hè andatu à l'estero è attivamente integratu in u novu mudellu di sviluppu duale-ciclu internaziunale è domesticu cù l'aiutu di u "Belt and Road". "canale di interconnessione. I prudutti sò "esce", marche "aumentanu", l'industria di u tè di l'esportazione di Jiajiang èmachini di trasfurmazioni di tèstanu currendu veloce tuttu u modu, cavalcate u "Belt and Road" Dongfeng à i mercati d'oltremare.
Tempu di Postu: Dec-14-2022