A gestione di l'arbulu di tè si riferisce à una serie di misure di cultivazioni è di gestione per l'arbureti di tè, cumprese a poda, a gestione di u corpu mecanizatu di l'arburu, è a gestione di l'acqua è di fertilizzanti in i giardini di tè, destinate à migliurà u rendiment è a qualità di tè è maximizà i benefici di u giardinu di tè.
Pruning di l'arbulu di tè
Durante u prucessu di crescita di l'arbureti di tè, anu evidenti vantaghji superiori. Pruning pò aghjustà a distribuzione di nutrienti, ottimisà a struttura di l'arburu, aumenta a densità di ramificazione, è cusì migliurà a qualità è u rendiment di tè.
In ogni casu, a poda di l'arburi di tè ùn hè micca fissatu. Hè necessariu di sceglie cù flessibilità i metudi di poda è u timing secondu a varietà, u stadiu di crescita è l'ambiente di cultivazione specificu di l'arburi di tè, determinà a prufundità è a freccia di a poda, assicura una bona crescita di l'arburi di tè, prumove a crescita di novi germogli è migliurà a qualità è u rendiment di u tè. .
Pruning moderatu
Moderatepoda di tèdeve esse realizatu basatu annantu à e caratteristiche di crescita è i normi di e foglie di tè per mantene e lacune raghjone trà l'arburi di tè è prumove a so crescita sana.
Dopu a furmazione è a poda,giovani alberi di tèpò cuntrullà efficacemente a crescita eccessiva in a cima di l'arbulu di tè, prumove a crescita di ramu laterale, aumenta a larghezza di l'arburu, è aiuta à ottene una maturità precoce è un altu rendiment.
Perarburi di tè maturicoltu parechje volte, a superficia di a corona hè irregulare. Per migliurà a qualità di e foglie è e foglie, a poda ligera hè aduprata per sguassà 3-5 cm di foglie verdi è rami irregolari nantu à a superficia di a corona, per prumove a germinazione di novi rimjiet.
Pruning light è pruning pruning ofalberi di tè ghjovani è di mezza etàpò caccià i "rami di u puddastru di pollo", facenu a superficia di a corona di l'arbulu di tè piatta, espansione a larghezza di l'arbulu, inibisce a crescita riproduttiva, prumove a crescita nutrizionale di l'arbulu di tè, rinfurzà a capacità di germinazione di l'arbulu di tè, è cusì cresce u rendiment. Di solitu, a poda prufonda hè realizata ogni 3-5 anni, cù una machina di poda per sguassà 10-15 cm di rami è foglie à a cima di a corona di l'arburu. A superficia di a corona di l'arburu pruned hè curvatu per rinfurzà a capacità di spuntà di e rami.
Perl'arburi di tè invechja, a poda pò esse realizatu per trasfurmà cumplettamente a struttura di a corona di l'arburu. L'altezza di tagliu di l'arbulu di tè hè generalmente situata à 8-10 cm sopra a terra, è hè necessariu d'assicurà chì l'arbulu di u tagliu hè inclinatu è lisu per prumove a germinazione di i germogli latenti à i radichi di l'arbulu di tè.
Mantenimentu propiu
Dopu a poda, u cunsumu di nutrienti di l'arburi di tè aumenterà significativamente. Quandu l'arbureti di tè ùn mancanu un sustegnu nutrizionale suffirenziu, ancu a poda solu cunsumà più nutrienti, accelerà cusì u so prucessu di decadenza.
Dopu a poda in u giardinu di tè in u vaghjimu, fertilizzanti organici è fosforu di potasiofertilizantepò esse appiicata in cumbinazioni cù aratu prufonda trà e fila in u giardinu di tè. In generale, per ogni 667 metri quadrati di giardini di tè maturi, un 1500 kg supplementu o più di fertilizzante organicu deve esse appiicatu, cumminatu cù 40-60 kg di fertilizzanti di fosforu è di potassiu, per assicurà chì l'arburi di tè ponu ricuperà è crescenu cumplettamente. sana. A fertilizazione deve esse realizatu basatu annantu à u statutu di crescita attuale di l'arburi di tè, attente à l'equilibriu di l'elementi di nitrogenu, fosforu è potassiu, è utilizendu u rolu di fertilizzanti per permette à l'arburi di tè pruned per ricuperà a produzzione più veloce.
Per l'arbureti di tè chì anu sottumessu a poda standardizata, u principiu di "mantene più è cugliera menu" deve esse aduttatu, cù u cultivo cum'è u focu principalu è a cugliera cum'è supplementu; Dopu a poda prufonda, l'arbureti di tè adulti duveranu retene alcune rami secondu u gradu specificu di poda, è rinfurzà i rami per a retenzioni. In questa basa, prune i rami secundari chì creceranu dopu per cultivà novi superfici di cugliera. Di solitu, l'arbureti di tè chì sò stati prunamente pruned deve esse guardatu per 1-2 stagioni prima di entre in a tappa di cugliera ligera è esse rimette in pruduzzione. Trascuratà u travagliu di mantenimentu o a cugliera eccessiva dopu a poda pò purtà à una diminuzione prematura di a crescita di l'arbulu di tè.
Dopupoda l'arburi di tè, i feriti sò suscettibili à l'invasione da bacteria è pesti. À u listessu tempu, i rimetti novi pruned mantenenu una bona tenerezza è rami vigorosi è foglie, furnisce un ambiente favurevule per u crescita di pesti è malatie. Dunque, u cuntrollu puntuale di e pesti hè essenziale dopu a poda di l'arbulu di tè.
Dopu a poda di l'arbureti di tè, i feriti sò suscettibili à l'invasione di bacteria è pesti. À u listessu tempu, i rimetti novi pruned mantenenu una bona tenerezza è rami vigorosi è foglie, furnisce un ambiente favurevule per u crescita di pesti è malatie. Dunque, u cuntrollu puntuale di e pesti hè essenziale dopu a poda di l'arbulu di tè.
Per l'arbureti di tè chì sò stati pruned o pruned, in particulare e grande varietà di foglia cultivate in u sudu, hè cunsigliu di spruverà a mistura di Bordeaux o fungicidi nantu à a punta per evità l'infezzione di ferita. Per l'arbureti di tè in u stadiu di rigenerazione di novi rimjiet, a prevenzione puntuale è u cuntrollu di e pesti è e malatie, cum'è l'afidi, i tea leafhoppers, i geometridi di tè, è a rust di tè nantu à i novi rimjiet sò necessarii per assicurà a crescita normale di novi rimjiet.
Tempu di Postu: Oct-08-2024