I prezzi di tè à l'asta in Mombasa, in Kenya, anu aumentatu ligeramente a settimana passata per via di una forte dumanda in i mercati chjave di l'esportazione, chì guidanu ancu u cunsumu di u tè.macchine di giardinu di tè, cum'è u dollaru americanu rinfurzatu più contru à u shilling kenyanu, chì hè cascatu à 120 shillings a semana passata All-time low against $1.
Dati da l'Associazione di Cummerciu di Tè di l'Africa Orientale (EATTA) hà dimustratu chì u prezzu mediu di transazzione per un kilogramu di tè a settimana passata era $ 2.26 (Sh271.54), da $ 2.22 (Sh266.73) a settimana precedente. I prezzi di l'asta di tè keniani sò sopra à a marca di $ 2 dapoi u principiu di l'annu, cumparatu cù una media di $ 1.8 (216.27 shillings) l'annu passatu. Edward Mudibo, direttore esecutivu di l'Associazione di Cummerciu di Tè di l'Africa Orientale, hà dettu: "A dumanda di u mercatu di tè spot hè abbastanza bona". I tendenzi di u mercatu mostranu chì a dumanda ferma forte malgradu i recenti chjamati da u guvernu pakistanese per riduce u cunsumu di tè è u soset da tè da u guvernu pakistanesu per riduce e fatture d'importazione.
A mità di ghjugnu, Ahsan Iqbal, Ministru di Pianificazione, Sviluppu è Prughjetti Speciali di u Pakistan, hà dumandatu à a ghjente di u paese di riduce a quantità di tè chì beve per mantene u funziunamentu normale di l'ecunumia di u paese. U Pakistan hè unu di i più grandi importatori di tè in u mondu, cù l'impurtazioni di tè per un valore di più di $ 600 milioni in 2021. U tè resta a cultura principale in Kenya. In u 2021, l'esportazioni di tè di u Kenya saranu 130,9 miliardi di Sh, chì rapprisentanu circa 19,6% di l'esportazioni domestiche totali, è u sicondu più grande rivenutu di l'esportazioni dopu l'esportazioni di u Kenya di prudutti orticulturali.tazze di tè à 165,7 miliardi Sh. L'indagine economica 2022 di l'Uffiziu Naziunale di Statistiche di Kenya (KNBS) mostra chì questa quantità hè più altu ch'è a cifra 2020 di 130,3 miliardi di Sh. I guadagni di l'esportazioni sò sempre elevati malgradu una calata di l'esportazioni da 5,76 milioni di tunnellate in 2020 à 5,57 milioni di tunnellate in 2021 per via di una pruduzzione più bassa.
Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022