Support Scroll.in U vostru sustegnu hè impurtante: l'India hà bisognu di media indipendenti è i media indipendenti anu bisognu di voi.
"Chì pudete fà cù 200 rupie oghje?" dumanda à Joshula Gurung, una cugliera di tè in a tenuta di tè CD Block Ging in Pulbazar, Darjeeling, chì guadagna Rs 232 à ghjornu. Ella disse chì una tarifa di sola andata in una vittura cumuna hè di 400 rupie à Siliguri, à 60 chilometri da Darjeeling, è a cità maiò più vicina induve i travagliadori sò trattati per malatie gravi.
Questa hè a realità di e decine di millaie di travagliadori nantu à e piantazioni di tè di u Bengala di u Nordu, di quale più di 50 per centu sò donne. U nostru rapportu in Darjeeling hà dimustratu chì sò stati pagati salarii scarsi, sò stati liati da u sistema di travagliu coloniale, ùn avianu micca diritti di terra, è avianu un accessu limitatu à i prugrammi di u guvernu.
"I duri cundizioni di travagliu è e cundizioni di vita inumane di i travagliadori di tè ricordanu u travagliu indentured impostu da i pruprietarii di piantazioni britannichi in i tempi coloniali", hà dettu un rapportu di u Cumitatu Parlamentariu permanente di u 2022.
I travagliadori cercanu di migliurà a so vita, dicenu, è l'esperti accunsenu. A maiò parte di i travagliadori furmà i so figlioli è li mandanu à travaglià nantu à e piantazioni. Avemu trovu chì si battevanu ancu per salari minimi più alti è a pruprietà di a terra per a so casa ancestrale.
Ma a so vita dighjà precariu sò in più risicu per via di u statu di l'industria di u tè Darjeeling per u cambiamentu climaticu, a cumpetizione di u tè prezzu, a recessione di u mercatu glubale è a caduta di a produzzione è a dumanda chì avemu discrittu in questi dui articuli. U primu articulu face parte di una seria. A seconda è l'ultima parte serà dedicata à a situazione di i travagliadori di piantazioni di tè.
Dapoi a promulgazione di a Legge di Riforma agraria in u 1955, a terra di piantazione di tè in u Bengala di u Nordu ùn hà micca titulu, ma hè affittata. Guvernu di u Statu.
Per generazioni, i travagliadori di tè anu custruitu e so case nantu à terra libera in piantazioni in e regioni di Darjeeling, Duars è Terai.
Ancu s'ellu ùn ci hè micca figuri ufficiali da u Cunsigliu di tè di l'India, secondu un rapportu di u Cunsigliu di u travagliu di u Bengala Occidentale di u 2013, a pupulazione di e grandi piantazioni di tè di Darjeeling Hills, Terai è Durs era 11,24,907, di quale 2,62,426 eranu. eranu residenti permanenti è ancu più di 70 000+ travagliadori temporanei è cuntrattuali.
Cum'è una reliquia di u passatu culuniale, i prupietari anu fattu ubligatoriu per e famiglie chì campanu in u duminiu di mandà almenu un membru à travaglià in u giardinu di tè o perderanu a so casa. I travagliadori ùn anu micca titulu di a terra, per quessa ùn ci hè micca un titulu di titulu chjamatu parja-patta.
Sicondu un studiu intitulatu "Sfruttamentu di u travagliu in e piantazioni di tè di Darjeeling" publicatu in u 2021, postu chì l'impiegu permanente in i piantagioni di tè di u Bengala di u Nordu pò esse ottenutu solu per via di a parentela, un mercatu di travagliu liberu è apertu ùn hè mai statu pussibule, purtendu à u l'internazionalizazione di u travagliu schiavu. Journal of Legal Management and Humanities. "
I pickers sò attualmente pagati Rs 232 per ghjornu. Dopu avè deduciutu i soldi chì entranu in u fondu di risparmiu di i travagliadori, i travagliadori ricevenu circa 200 rupie, chì dicenu chì ùn hè micca abbastanza per campà è micca cumpensu cù u travagliu chì facenu.
Sicondu Mohan Chirimar, Direttore Generale di Singtom Tea Estate, u tassu di assenteismu per i travagliadori di tè in u Bengala di u Nordu hè più di 40%. "Quasi a mità di i nostri travagliadori di giardinu ùn vanu più à travaglià".
"Una magra quantità di ottu ore di travagliu intensivu è qualificatu hè u mutivu perchè a forza di travagliu di e piantazioni di tè si riduce ogni ghjornu", hà dettu Sumendra Tamang, un attivista per i diritti di i travagliadori di tè in u Bengala di u Nordu. "Hè assai cumuni per a ghjente di saltà u travagliu in e piantazioni di tè è di travaglià in MGNREGA [u prugramma di l'impieghi rurale di u guvernu] o in ogni locu induve i salari sò più alti".
Joshila Gurung di a piantazione di tè Ging in Darjeeling è i so culleghi Sunita Biki è Chandramati Tamang anu dettu chì a so dumanda principale era un aumentu di u salariu minimu per i piantazioni di tè.
Sicondu l'ultima circular emessa da l'Uffiziu di u Cummissariu di u travagliu di u Guvernu di u Bengala Occidentale, u salariu minimu di ogni ghjornu per i travagliadori agriculi senza qualificazione deve esse Rs 284 senza pasti è Rs 264 cù pasti.
Tuttavia, i salarii di i travagliadori di tè sò determinati da una assemblea tripartita à a quale assistenu rapprisentanti di l'associazioni di i prupietari di tè, i sindicati è i funzionari di u guvernu. I sindicati vulianu stabilisce un novu salariu di ogni ghjornu di Rs 240, ma in ghjugnu u guvernu di u Bengala Occidentale hà annunziatu à Rs 232.
Rakesh Sarki, direttore di i raccoglitori di Happy Valley, a seconda piantagione di tè più antica di Darjeeling, si lamenta ancu di pagamenti di salari irregulari. « Ùn avemu mancu pagatu regularmente dapoi u 2017. Ogni dui o trè mesi ci danu una somma forfettaria. Calchì volta ci sò ritardi più longu, è hè listessa cù ogni piantazione di tè nantu à a muntagna ".
"Datu l'inflazione constante è a situazione ecunomica generale in l'India, hè inimaginable cumu un travagliadore di tè pò sustene ellu stessu è a so famiglia cù Rs 200 à ghjornu", disse Dawa Sherpa, un studiente di dottoratu in u Centru di Ricerca Economica. Ricerca è pianificazione in India. Jawaharlal Nehru University, originaria di Kursong. "Darjeeling è Assam anu i salarii più bassi per i travagliadori di tè. In una piantagione di tè in Sikkim vicinu, i travagliadori guadagnanu circa Rs 500 à ghjornu. In Kerala, i salarii di ogni ghjornu superanu Rs 400, ancu in Tamil Nadu, è solu circa Rs 350 ".
Un rapportu di u 2022 da u Cumitatu Parlamentariu Permanente hà dumandatu l'implementazione di e lege di u salariu minimu per i travagliadori di piantazioni di tè, affirmannu chì i salarii di ogni ghjornu in e piantazioni di tè di Darjeeling eranu "unu di i salari più bassi per qualsiasi travagliadore industriale in u paese".
I salarii sò bassi è insicuri, per quessa chì millaie di travagliadori cum'è Rakesh è Joshira scoraggianu i so figlioli di travaglià in e piantazioni di tè. "Avemu travagliendu duramente per educà i nostri figlioli. Ùn hè micca a megliu educazione, ma almenu ponu leghje è scrive. Perchè anu da rompe l'osse per un travagliu pocu pagatu in una piantagione di tè ", disse Joshira, chì u so figliolu hè cucinu in Bangalore. Ella crede chì i travagliadori di tè sò stati sfruttati per generazioni per via di u so analfabetisimu. "I nostri figlioli anu da rompe a catena".
In più di i salarii, i travagliadori di u giardinu di tè sò intitulati à fondi di riserva, pensioni, alloghju, assistenza medica gratuita, educazione gratuita per i so figlioli, viveri per i travagliadori, carburante è equipaggiu protettivu cum'è grembiuli, ombrelli, impermeabili è stivali alti. Sicondu stu rapportu principale, u salariu tutale di questi impiegati hè di circa Rs 350 per ghjornu. I patroni sò ancu obligati di pagà bonus annuali di festival per Durga Puja.
Darjeeling Organic Tea Estates Private Limited, l'anzianu pruprietariu di almenu 10 estate in u Bengala di u Nordu, cumprese Happy Valley, hà vendutu i so giardini in settembre, lascendu più di 6 500 travagliadori senza salari, fondi di riserva, cunsiglii è bonus puja.
In uttrovi, Darjeeling Organic Tea Plantation Sdn Bhd hà finalmente vendutu sei di e so 10 piantazioni di tè. "I novi prupietari ùn anu micca pagatu tutti i nostri diritti. I salari ùn sò micca stati pagati è solu u bonus Pujo hè statu pagatu ", hà dettu Sarkey di Happy Valley in nuvembre.
Sobhadebi Tamang hà dettu chì a situazione attuale hè simile à Peshok Tea Garden sottu u novu pruprietariu Silicon Agriculture Tea Company. "A mo mamma s'hè ritirata, ma u so CPF è i cunsiglii sò sempre eccezziunali. A nova gestione s'hè impegnata à pagà tutte e nostre quote in trè rate da u 31 di lugliu [2023] ".
U so capu, Pesang Norbu Tamang, hà dettu chì i novi prupietari ùn s'eranu micca stallati è prestu prestu pagà i so diritti, aghjustendu chì a prima di Pujo hè stata pagata à tempu. A cullega di Sobhadebi Sushila Rai hà rispostu prestu. "Ùn ci anu mancu pagatu bè".
"U nostru salariu di ogni ghjornu era Rs 202, ma u guvernu l'hà elevatu à Rs 232. Ancu i pruprietarii anu infurmatu di l'aumentu in u ghjugnu, simu eligibili per i novi salarii da ghjennaghju", disse. "U pruprietariu ùn hà ancu pagatu".
Sicondu un studiu 2021 publicatu in u International Journal of Legal Management and the Humanities, i gestori di piantazioni di tè spessu armanu u dulore causatu da a chjusura di e piantazioni di tè, minacciandu i travagliadori quandu dumandanu un salariu previstu o aumentu. "Questa minaccia di chjusura mette a situazione direttamente in favore di a direzzione è i travagliadori anu da esse ghjustu".
"I teamakers ùn anu mai ricivutu fondi di riserva reale è cunsiglii ... ancu quandu [i pruprietarii] sò custretti à fà cusì, sò sempre pagati menu di i travagliadori guadagnati durante u so tempu in schiavitù", hà dettu l'attivista Tamang.
A pruprietà di i travagliadori di a terra hè una questione controversa trà i pruprietarii di piantazioni di tè è i travagliadori. I prupietari dicenu chì a ghjente mantene a so casa nantu à e piantazioni di tè ancu s'ellu ùn travaglia micca in e piantazioni, mentre chì i travagliadori dicenu chì deve esse datu i diritti di a terra perchè e so famiglie anu sempre campatu nantu à a terra.
Chirimar di Singtom Tea Estate hà dettu chì più di 40 per centu di e persone in Singtom Tea Estate ùn sò più giardini. "A ghjente và à Singapore è Dubai per u travagliu, è e so famiglie quì godenu di prestazioni di alloghju gratuiti ... Avà u guvernu deve piglià misure drastiche per assicurà chì ogni famiglia in a piantagione di tè manda almenu un membru à travaglià in u giardinu. Andate è travaglià, ùn avemu micca prublema cù questu ".
L'unionista Sunil Rai, secretariu cumunu di u sindicatu Terai Dooars Chia Kaman Mazdoor in Darjeeling, hà dettu chì e piantazioni di tè emettenu "certificati senza obiezione" à i travagliadori chì li permettenu di custruisce e so case nantu à e terre di tè. "Perchè anu lasciatu a casa chì anu custruitu?"
Rai, chì hè ancu un portavoce di u Forum Unitu (Hills), un sindicatu di parechji partiti pulitichi in e regioni di Darjeeling è Kalimpong, hà dettu chì i travagliadori ùn anu micca diritti à a terra nantu à quale stanu e so case è i so diritti à parja-patta ( a dumanda à longu andà di documenti chì cunfirmanu a pruprietà di a terra) hè stata ignorata.
Perchè ùn anu micca atti di titulu o affitti, i travagliadori ùn ponu micca registrà a so pruprietà cù i piani d'assicuranza.
Manju Rai, un assembler in a tenuta di tè Tukvar in u quartieru CD Pulbazar di Darjeeling, ùn hà micca ricevutu cumpensu per a so casa, chì hè stata assai dannata da una frana. "A casa ch'e aghju custruitu hè colapsata [per via di una frana di terra l'annu passatu]", disse, aghjustendu chì i bastoni di bambù, i vechji sacchetti di juta è una tela salvavanu a so casa da a distruzzione cumpleta. "Ùn aghju micca soldi per custruisce una altra casa. I dui figlioli travaglianu in trasportu. Ancu u so redditu ùn hè micca abbastanza. Qualchese aiutu da a cumpagnia seria grande ".
Un rapportu di u Cumitatu Parlamentariu Permanente hà dichjaratu chì u sistema "mina chjaramente u successu di u muvimentu di riforma agraria di u paese impediscendu à i travagliadori di tè di gode di i so diritti fonici di basa malgradu sette anni di indipendenza".
Rai dici chì a dumanda di parja patta hè in crescita dapoi u 2013. Ellu disse chì, mentri l'eletti è i pulitici anu lasciatu finu à avà i travagliadori di tè, duverebbe almenu parlà di i travagliadori di tè per ora, nutendu chì u deputatu di Darjeeling Raju Bista hà. hà introduttu una lege per furnisce parja patta per i travagliadori di tè ". . I tempi cambianu, anche se lentamente ".
Dibyendu Bhattacharya, secretariu cumunu di u Ministeru di a Terra è a Riforma Agraria di u Bengala Occidentale è Rifugiati, Soccorso è Riabilitazione, chì tratta i prublemi di a terra in Darjeeling sottu u stessu uffiziu di u secretariu di u ministeru, hà rifiutatu di parlà nantu à a materia. I chjamati ripetuti eranu: "Ùn sò micca autorizatu à parlà à i media".
À a dumanda di u secretariu, un email hè statu ancu mandatu à u secretariu cun un questionnaire detallatu chì dumandava perchè i travagliadori di tè ùn sò micca stati cuncessi i diritti di terra. Avemu da aghjurnà a storia quandu ella risponde.
Rajeshvi Pradhan, un autore di l'Università Naziunale di Dirittu Rajiv Gandhi, hà scrittu in un documentu di u 2021 nantu à a sfruttamentu: "L'assenza di un mercatu di u travagliu è l'absenza di diritti di terra per i travagliadori ùn solu assicura u travagliu à pocu pressu, ma ancu i travagliadori forzati. A forza di travagliu di a piantagione di tè Darjeeling. "A mancanza di opportunità di travagliu vicinu à i duminiu, cumminata cù u timore di perde e so caserie, hà aggravatu a so schiavitù".
I sperti dicenu chì a causa principale di a situazione di i travagliadori di tè si trova in una applicazione povera o debule di l'attu di u travagliu di piantazioni di u 1951. Tutte e piantazioni di tè registrate da u Tea Board of India in Darjeeling, Terai è Duars sò sottumessi à l'Attu. In cunseguenza, tutti i travagliadori permanenti è e famiglie in questi giardini sò ancu intitulati à prestazioni sottu a lege.
Sutta l'attu di u travagliu di piantazioni di u 1956, u Guvernu di u Bengala Occidentale hà promulgatu l'attu di u travagliu di piantazioni di u Bengala Occidentale, 1956 per promulgà l'attu centrale. Tuttavia, Sherpas è Tamang dicenu chì quasi tutte e 449 grande estate di u Bengala di u Nordu ponu facilmente sfide à e regulazioni cintrali è statali.
L'attu di u travagliu di a piantagione dichjara chì "ogni patronu hè rispunsevule per furnisce è mantene un alloghju adattatu per tutti i travagliadori è i membri di e so famiglie residenti in una piantagione". I prupietari di e piantazioni di tè anu dettu chì a terra libera chì furnianu più di 100 anni fà hè u so alloghju per i travagliadori è e so famiglie.
Per d 'altra banda, più di 150 cultivatori di tè di piccula scala ùn anu mancu cura di l'attu di u travagliu di piantazioni di u 1951 perchè travaglianu in menu di 5 ettari senza u so regulamentu, disse Sherpa.
Manju, chì e so case sò stati dannighjati da sfondate, hà u dirittu à una compensazione sottu u Plantation Labor Act di u 1951. "Hà presentatu duie applicazioni, ma u pruprietariu ùn hà micca curatu. Questu pò esse facilmente evitata se a nostra terra riceve parja patta ", disse Ram Subba, direttore di Tukvar Tea Estate Manju, è altri cuglieri.
U Cumitatu Parlamentu Permanente hà nutatu chì "i Dummies si sò battuti per i so diritti nantu à a so terra, micca solu per campà, ma ancu per intarrà i so membri di a famiglia morti". U cumitatu prupone una legislazione chì "ricunnosce i diritti è i tituli di i travagliadori di tè chjuchi è marginalizati à e terre è risorse di i so antenati".
L'Attu di Proteczione di e piante 2018 emessa da u Cunsigliu di Tè di l'India ricumanda chì i travagliadori sò furniti cù prutezzione di a testa, stivali, guanti, grembiuli è tutale per pruteggiri contr'à pesticidi è altri sustanzi chimichi spruzzati in i campi.
I travagliadori si lamentanu di a qualità è di l'usabilità di l'equipaggiu novu cum'è si sguassate o si rompe cù u tempu. "Ùn avemu micca uttene occhiali quandu duvemu avè. Ancu i grembiuli, i guanti è i scarpi, avemu avutu a cummattiri, ricurdà constantemente à u capu, è allora u manager hà sempre ritardatu l'appruvazioni ", disse Gurung da Jin Tea Plantation. "Hè [u manager] hà agitu cum'è ellu pagava per u nostru equipamentu da a so propria tasca. Ma s'è un ghjornu avemu mancatu u travagliu perchè ùn avemu micca guanti o nunda, ùn mancava micca di deduce a nostra paga ". .
Joshila hà dettu chì i guanti ùn pruteghjanu micca e so mani da l'odore velenoso di i pesticidi chì hà spruzzatu nantu à e foglie di tè. "U nostru cibo puzza cum'è i ghjorni chì sprucemu chimichi". ùn l'utilizate più. Ùn vi ne preoccupate, simu araturi. Pudemu manghjà è digerisce tuttu ".
Un rapportu BEHANBOX 2022 hà truvatu chì e donne chì travagliavanu in piantazioni di tè in u Bengala di u Nordu sò state esposte à pesticidi tossici, erbicidi è fertilizzanti senza equipaggiu protettivu adattatu, causendu prublemi di a pelle, visione annebbiata, malatie respiratorie è digestive.
Tempu di post: 16-mar-2023