E sanzioni imposte à a Russia per u risultatu di u cunflittu russo-ucrainu ùn includenu micca impurtazioni alimentari. Tuttavia, cum'è unu di i più grandi importatori in u mondu di rotuli di filtri per sacchetti di tè, a Russia hè ancu affruntata da una carenza difiltru di sacchetti di tèroll sales per causa di fattori cum'è colli di buttiglia di logistica, fluttuazioni di i tassi di scambiu, sparizione di finanzii cummerciale è pruibizione di l'usu di u sistema di liquidazione internaziunale SWIFT.
Ramaz Chanturiya, presidente di l'Associazione Russa di Tè è Cafè, hà dettu chì u prublema principali hè u trasportu. Nanzu, a Russia importava a maiò parte di u so caffè è tè via l'Europa, ma sta strada hè avà chjusa. Ancu fora di l'Europa, pochi operatori logistichi sò avà disposti à carricà cuntenituri destinati à a Russia nantu à i so navi. L'imprese sò obligate à cambià à novi canali d'impurtazione attraversu i porti di l'Estremo Oriente Cinese è Russu di Vladivostok (Vladivostok). Ma a capacità di sti rotte hè sempre limitata da i bisogni di e linee ferroviarie esistenti per cumpletà u trasportu. I speditori si rivolgenu à novi corsi di navigazione attraversu l'Iran, a Turchia, u Mediterraniu è a cità portu russa di Novorossiysk in u Mari Neru. Ma ci hà da piglià tempu per ottene una trasfurmazioni cumpleta.
"In marzu è aprili, importazioni programate disacchetti di tè è sacchetti di caffèin Russia hè cascatu da quasi 50%. Mentre chì ci hè stock in i magazzini di e catene di vendita, questi stock seranu sbulicati assai rapidamente. Dunque, aspittemu i prossimi pochi Ci sarà turbulenza in l'offerta di u mese ", disse Chanturia. I risichi logistichi anu fattu chì i fornitori triplicanu i tempi di consegna stimati à 90 ghjorni. Si ricusanu di guarantiscenu a data di consegna è esigenu chì u destinatariu paghe in tuttu prima di spedizione. Lettere di creditu è altri strumenti di finanziamentu cummerciale ùn sò più dispunibili.
I Russi preferanu i sacchetti di tè à u tè persu, chì hè diventatu una sfida per i packers di tè russi postu chì a carta di filtru hè stata l'obiettivu di e sanzioni di l'UE. Sicondu Chanturia, circa 65 per centu di u tè nantu à u mercatu in Russia hè vindutu in forma di sacchetti di tè individuali. Circa 7% -10% di u tè cunsumatu in Russia hè furnitu da splutazioni domestiche. Per prevene a carenza, l'autorità in alcune regioni di u tè anu travagliatu per espansione a produzzione. Per esempiu, in a regione Krasnodar nantu à a costa di u Mari Neru, ci sò 400 ettari di piantazioni di tè. A cugliera di l'annu passatu in a regione hè stata di 400 tunnellate, è hè prevista per cresce significativamente in u futuru.
I Russi sò sempre piaciuti assai di tè, ma u cunsumu di cafè hè cresciutu à un ritmu vicinu à duie cifre in l'ultimi anni grazia à a rapida espansione di e catene di caffè è di i kioschi da asportu in a cità. A vendita di cafè naturali, cumpresu u cafè di specialità, hè stata scalata rapidamente, pigliendu a cota di mercatu da u caffè instantanu èaltri filtri di caffèchì anu duminatu longu u mercatu russu.
Tempu di Postu: Aug-16-2022