Panoramica di u Nepal

Nepal, nome cumpletu federale Repubblica Democràtica di Nepal, a capitale hè situata in Kathmandu, hè un paese senza mare in l'Asia Meridionale, in i pede di l'Himalaya meridionale, adiacente à a Cina in u nordu, u restu di i trè lati è e fruntiere di l'India.

U Nepal hè un paese multietnicu, multi-religioso, multi-cognome, multi-lingua. U Nepali hè a lingua naziunale, è l'inglese hè utilizatu da a classe alta. U Nepal hà una pupulazione di circa 29 milioni. 81% di i Nepali sò indù, 10% buddisti, 5% islamici è 4% cristiani (fonte: Nepal National Tea and Coffee Development Board). A muneta cumuna di u Nepal hè Rupee Nepali, 1 Rupee Nepali0.05 RMB.

图片1

U ritrattu

Lavu Pokhara 'afwa, Nepal

U clima di u Nepal hè basamente solu duie stagioni, da uttrovi à marzu di l'annu dopu hè a stagione secca (inguernu), a precipitazione hè assai pocu, a diferenza di temperatura trà a matina è a sera hè grande, circa 10.in a matina, aumenterà à 25à meziornu; A staghjone di piovosa (estate) casca d'aprili à settembre. Aprile è maghju sò particularmente sulful, cù a temperatura più altu spessu righjunghji 36. Da maghju, a precipitazione hè stata abbundante, spessu inundazione di disastri.

U Nepal hè un paese agriculu cù una ecunumia arretrata è hè unu di i paesi menu sviluppati in u mondu. Dapoi l'iniziu di l'anni 1990, e pulitiche ecunomiche liberali, orientate à u mercatu, anu avutu pocu effettu per via di l'inestabilità pulitica è di l'infrastruttura povera. Si basa assai nantu à l'aiutu straneru, cù un quartu di u so budget chì vene da donazioni straniere è prestiti.

图片2

U ritrattu

Giardinu di tè in Nepal, cù u Peak di fishtail in distanza

Cina è Nepal sò vicini amichevuli cù una storia di più di 1000 anni di scambii amichevuli trà i dui populi. U monacu buddista Fa Xian di a dinastia Jin è Xuanzang di a dinastia Tang anu visitatu Lumbini, u locu di nascita di Buddha (situatu in u Nepal meridionale). Durante a dinastia Tang, a principessa Chuzhen di Ni si maritò cù Songtsan Gambo di Tibet. Duranti a dinastia Yuan, Arniko, un famosu artighjanu nepalese, vinni in Cina per surveglià a custruzzione di u Tempiu di a Pagoda Bianca in Pechino. Dapoi u stabilimentu di ligami diplomaticu u 1 d'Aostu 1955, L'amicizia tradiziunale è a cooperazione amichevule trà a Cina è u Nepal sò sviluppati continuamente cù scambii stretti di altu livellu. U Nepal hà sempre datu un sustegnu fermu à a Cina nantu à i prublemi riguardanti u Tibet è Taiwan. A Cina hà furnitu assistenza in a so capacità à u sviluppu ecunomicu è suciale di u Nepal è i dui paesi anu mantinutu una bona cumunicazione è cooperazione in l'affari internaziunali è regiunale.

Storia di tè in Nepal

A storia di u tè in Nepal data di l'anni 1840. Ci hè parechje versioni di l'urighjini di l'arbulu di tè nepalese, ma a maiò parte di i storichi accunsenu chì i primi arburi di tè piantati in Nepal eranu un rigalu di l'imperatore di Cina à u primu ministru Chung Bahadur Rana in u 1842.

图片3

U ritrattu

Bahadur Rana (18 ghjugnu 1817 - 25 ferraghju 1877) era u Primu Ministru di u Nepal (1846 - 1877). Era u fundatore di a famiglia Rana sottu a dinastia Shah

In l'anni 1860, u coronellu Gajaraj Singh Thapa, amministratore capu di u distrittu di Elam, hà pioneratu u cultivo di tè in u distrittu di Elam.

In u 1863, elam Tea Plantation hè stata stabilita.

In u 1878, a prima fabbrica di tè hè stata stabilita in Elam.

In u 1966, u guvernu nepalese hà stabilitu a Cumpagnia di Sviluppu di Tè Nepal.

In u 1982, l'allora rè di Nepal Birendra Bir Bikram Shah hà dichjaratu i cinque distretti di Jhapa Jappa, Ilam Iram, Panchthar Panchetta, Terhathum Drathum è Dhankuta Dankuta in l'Area di Sviluppu Orientale cum'è u "Nepal Tea District".

图片4

U ritrattu

Birendra Bir Bickram Shah Dev (28 dicembre 1945 - 1 ghjugnu 2001) era u decimu rè di a dinastia Shah di u Nepal (1972 - 2001, incurunatu in u 1975).

图片5

U ritrattu

I zoni marcati cù mudelli di tè sò i cinque distretti di tè di Nepal

A regione di u tè di u Nepal orientali cunfina cù a regione di Darjeeling di l'India è hà un clima simili à a regione di u Darjeeling. U tè da sta regione hè cunsideratu un parente vicinu di u tè Darjeeling, in u gustu è l'aroma.

In u 1993, u Cunsigliu Naziunale di Sviluppu di Tè è Cafè di u Nepal hè statu stabilitu cum'è l'organi regulatori di u tè di u guvernu nepalese.

Situazione attuale di l'industria di tè in Nepal

I piantazioni di tè in Nepal coprenu una superficie di circa 16 718 ettari, cù una pruduzzione annuale di circa 16,29 milioni di kg, chì rapprisentanu solu 0,4% di a pruduzzioni di tè in u mondu.

U Nepal hà attualmente circa 142 piantazioni di tè registrate, 41 grandi stabilimenti di trasfurmazioni di tè, 32 picculi fabbriche di tè, circa 85 cooperative di pruduzzione di tè è 14,898 picculi agricultori di tè registrati.

U cunsumu di tè per capita in Nepal hè di 350 grammi, cù a persona media beie 2,42 tazzi per ghjornu.

图片6

Nepal Tea Garden

U tè Nepal hè principalmente esportatu in India (90%), Germania (2.8%), Repubblica Ceca (1.1%), Kazakhstan (0.8%), Stati Uniti (0.4%), Canada (0.3%), Francia (0.3%), Cina, Regnu Unitu, Austria, Norvegia, Australia, Danimarca, Paesi Bassi.

L'8 di ghjennaghju di u 2018, cù i sforzi cumuni di u Cunsigliu Naziunale di Sviluppu di Tè è Cafè di u Nepal, u Ministeru di u Sviluppu Agriculu di u Nepal, l'Associazione di i Pruduttori di Tè Himalayan è altre urganisazioni pertinenti, u Nepal hà lanciatu una nova marca di tè, chì serà stampata. nantu à i pacchetti di tè nepalesi autentichi per prumove u tè nepalese à u mercatu internaziunale. U disignu di u novu LOGO hè custituitu di dui parti: Everest è testu. Hè a prima volta chì u Nepal hà utilizatu un LOGO di marca unificata dapoi u tè hè stata piantata più di 150 anni fà. Hè ancu un principiu impurtante per u Nepal per stabilisce a so pusizioni in u mercatu di tè.

 


Tempu di Postu: Nov-04-2021