Ricertamenti, u gruppu di ricerca di u Prufissore Song Chuankui di u Laboratoriu Chjave di u Statu di Biologia di u Tè è l'Utilizazione di Risorse di l'Università Agricola Anhui è u gruppu di ricerca di u Ricercatore Sun Xiaoling di l'Istitutu di Ricerca di Tè di l'Academia Cinese di Scienze Agricole hà publicatu inseme u titulu "Plant , Cell & Environment (Impact Factor 7.228) "I volatili indotti da erbivori influenzanu a preferenza di falena aumentendu uβ-Emission d'ocimene di e piante di tè vicine", u studiu hà truvatu chì i volatili indotti da l'alimentazione di larve di looper di tè ponu stimulà a liberazione diβ-ocimene da i pianti di tè vicini, cresce cusì i pianti di tè vicini. L'abilità di l'arbureti di tè sani per repultà l'adulti di u looper di tè. Sta ricerca aiuterà à capisce e funzioni ecologiche di i volatili vegetali è espansione una nova cunniscenza di u mecanismu di cumunicazione di signale mediate da volatili trà e piante.
In a co-evoluzione longu, i pianti anu furmatu una varietà di strategie di difesa cù e pesti. Quandu sò manghjatu da insetti erbivori, i pianti liberanu una varietà di cumposti volatili, chì ùn solu ghjucà un rolu di difesa direttu o indirettu, ma ancu participà à a cumunicazione diretta trà e piante è e piante cum'è signali chimichi, attivendu a risposta di difesa di e piante vicine. Ancu s'ellu ci sò stati assai rapporti nantu à l'interazzione trà sustanzi volatili è pesti, u rolu di sustanzi volatili in a cumunicazione di signale trà e piante è u mecanismu da quale stimulanu a resistenza ùn sò sempre chjaru.
In questu studiu, u gruppu di ricerca hà truvatu chì quandu i pianti di tè sò alimentati da larva di looper di tè, liberanu una varietà di sustanzi volatili. Questi sustanzi ponu migliurà a capacità repellent di i pianti vicini contr'à l'adulti di looper di tè (in particulare e femine dopu l'accoppiamentu). Per mezu di più analisi qualitative è quantitative di i volatili liberati da i pianti di tè sani vicini, cumminati cù l'analisi di cumportamentu di u looper di tè adultu, hè statu truvatu chìβ-ocilerene hà ghjucatu un rolu impurtante in questu. I risultati anu dimustratu chì a pianta di tè liberava (cis)-3-hexenol, linalol,α-farnesene è terpene homologue DMNT pò stimulà a liberazione diβ-ocimene da i pianti vicini. U squadra di ricerca hà cuntinuatu attraversu esperimenti di inibizione di via chjave, cumminati cù esperimenti specifichi di esposizione volatile, è hà truvatu chì i volatili liberati da e larve ponu stimulà a liberazione diβ-ocimene da l'arburi di tè sani vicinu à traversu i camini di signalazione Ca2 + è JA. U studiu hà revelatu un novu miccanisimu di cumunicazione di signale mediate volatile trà e piante, chì hà un valore di riferimentu impurtante per u sviluppu di u cuntrollu di pesti di tè verde è di novi strategie di cuntrollu di pesti di culturi.
Tempu di post: 02-09-2021