Cumu u tè hè diventatu parte di a cultura di viaghju di l'Australia

Oghje, i stand in strada offrenu à i viaghjatori una "cuppa" gratuita, ma a relazione di u paese cù u tè hè di millaie d'anni.

1

Lungo l'Autostrada 1 di 9.000 milla d'Australia - una cinta d'asfaltu chì cunnetta tutte e cità maiò di u paese è hè a strada naziunale più longa in u mondu - ci sò una quantità di tappe di riposu. Durante i weekend longi o settimane di pause scolastiche, e vitture si alluntananu da a folla in cerca di una bevanda calda, seguitendu un cartellu stradale cù una tazza è un piattino.

Questi siti, chjamati Driver Reviver, sò presiditi da vuluntarii di l'urganisazioni cumunitarii, chì servenu tè gratuiti, biscotti è conversazioni à quelli chì guidanu longu distanzi.

"Una tazza di tè hè una parte assai impurtante di u viaghju stradale australianu", dice Allan McCormac, u direttore naziunale di Driver Reviver. "Hè sempre statu, è sempre serà".

In i tempi senza pandemia, e 180 tappe in u cuntinente è in Tasmania furniscenu tazzi di tè caldi à più di 400 000 persone chì viaghjanu annu per e strade di a nazione. McCormac, 80 quist'annu, stima chì anu servitu più di 26 milioni di tazzi di tè (è caffè) dapoi u 1990.
Una guida locale per Sydney
"U cuncettu di l'Australiani chì furnisce rinfreschi è riposu per i viaghjatori stanchi probabilmente torna à i ghjorni di l'autobus", dice McCormac. "Hè cumunu chì i paisani offrenu ospitalità. Ddu cuncettu persistava ancu in i ghjorni chì i vitture diventavanu più cumuni... Era assai cumuni per e persone chì viaghjavanu - ancu forse un viaghju di un ghjornu longu, ancu in vacanze - per chjamà à i caffè in tutta l'Australia, chì eranu aperti in picculi paesi di campagna è paesi, per piantà per una tazza di tè.
Eccu cumu per salvà e vacanze d'estiu, secondu l'esperti di viaghju

Parechje di queste tazze sò state servite à i cunduttori di vacanze itineranti, trascinendu da un statu à un statu cù i zitelli inquieti in u sedile posteriore. L'obiettivu principale di Driver Reviver hè di assicurà chì i viaghjatori ponu "piantà, rinviviscia, sopravvive" è cuntinuà à guidà alerta è rinfrescante. U benefiziu supplementu hè u sensu di a cumunità.

"Ùn furnisce micca coperchi. Ùn incuraghjemu micca a ghjente à piglià una bevanda calda in vittura mentre conduce ", dice McCormac. "Avemu chì a ghjente si ferma è gode di una tazza di tè mentre sò in u situ ... è amparà un pocu di più nantu à a zona in cui si trovanu".

2.webp

U tè hè arradicatu in a cultura australiana, da i tinture è i tonici di e comunità australiane di i Primi Nazioni per decine di millaie d'anni; à e razioni di tè di guerra furnite à e truppe australiane è neozelandesi durante a Prima è a II Guerra Munniali; à l'afflussu è l'adopzione felice di i tendenzi di tè asiatichi, cum'è u tè di bolle di tapioca-heavy è i tè verdi in stile giapponese, avà cultivatu in Victoria. Hè ancu presente in "Waltzing Matilda", una canzone scritta in u 1895 da u pueta australianu Banjo Paterson nantu à un viaghjatore errante, cunsideratu da alcuni cum'è l'innu naziunale micca ufficiale di l'Australia.

Finalmente aghju fattu a casa in Australia. Migliaia di altri restanu bluccati da e regule di viaghju pandemiche.

"Da u principiu in u 1788, u tè hà aiutatu à alimentà l'espansione di l'Australia culuniale è a so ecunumia rurale è metropolitana - prima alternative native à u tè impurtatu è dopu à u tè cinese è più tardi in India", dice Jacqui Newling, storicu culinariu è Sydney Living. Curatore di u museu. "U tè era, è per parechje persone avà, sicuramente una sperienza di a cumunità in Australia. Mettendu da parte i trappi materiali, era accessibile in una forma o una altra in tutte e classi ... . Il ne lui fallait plus que l'eau bouillante.

3.webp

U tè era un pezzu di base in e cucine di e famiglie di a classa travagliata quant'è in l'eleganti saloni di tè di e cità, cum'è u Vaucluse House Tearooms in Sydney, "induve e donne puderanu riunisce suciali à a fine di u 1800, quandu i pub è i caffè eranu. spazii spessu dominati da l'omi ", dice Newling.

Viaghjà per tè, in questi lochi, era un avvenimentu. I posti di tè è i "sala di rinfreschi" eranu prisenti in stazioni ferroviarie cum'è in siti turistici, cum'è u Zoo di Taronga in u portu di Sydney, induve l'acqua calda istantanea riempia i termosi di i picnics di famiglia. U tè hè "assolutamente" una parte di a cultura di viaghju di l'Australia, Newling dice, è una parte di l'esperienza suciale cumuna.

Ma mentri u clima di l'Australia face bè adattatu per u tè in crescita, i prublemi logistichi è strutturali affruntà a crescita di u settore, dice David Lyons, direttore fundatore di a Società Culturale Australiana di Tè (AUSTCS).

Vuleria vede l'industria piena di Camellia sinensis cultivata in l'Australia, a pianta chì e foglie sò cultivate per u tè, è a creazione di un sistema di qualità à dui livelli chì permette à a cultura per risponde à tutti i livelli di dumanda.

Avà ci sò una manciata di piantazioni, cù e più grandi regioni di u tè chì si trovanu in u nordest di u Queensland è u nord-est di Victoria. In u primu, ci hè a piantazione Nerada di 790 ettari. Cum'è a tradizione, i quattru fratelli Cutten - i primi coloni bianchi in una zona chì era stata occupata solu da u populu Djiru, chì sò i custodi tradiziunali di a terra - hà stabilitu una piantazione di tè, caffè è frutti in Bingil Bay in l'anni 1880. Tandu hè statu battutu da e timpeste tropicali finu à chì nunda ùn restava. In l'anni 1950, Allan Maruff - un botanicu è mèdicu - hà visitatu l'area è truvò i pianti di tè persi. Pigliò ritagli in casa à Innisfail in Queensland, è hà iniziatu ciò chì diventeranu e piantazioni di tè Nerada.

4.webp

Quelli ghjorni, i saloni di tè di Nerada sò aperti à i visitori, accoltu invitati da u mondu sanu à u situ, chì processa 3,3 milioni di liri di tè annu. U turismu domesticu hè statu ancu un beneficu per i negozi di tè regiunale. In a cità campagnola di Berry nantu à a costa sudu di u New South Wales, u Berry Tea Shop - daretu à a strada principale è nidificata trà una striscia di cummercianti è buttreghi di casa - hà vistu e visite cresce trè volte, chì hà risultatu in a buttrega chì cresce u so persunale da 5. à 15. A buttrega vende 48 tè diffirenti è li serve ancu, à tavule à pusà è in teapots decorativi, cù torte è scones fatti in casa.

"I nostri ghjorni di settimana sò più simili à quelli chì eranu i weekend. Avemu assai più visitatori à a costa sudu, chì significa chì ci sò assai più persone chì camminanu intornu à a tenda ", dice a pruprietaria Paulina Collier. "Avemu avutu persone chì dicenu:" Aghju ancu guidatu da Sydney per u ghjornu. Vogliu solu vene à piglià tè è scones.

U Berry Tea Shop hè focu annantu à furnisce una "sperienza di tè di paese", cumpletu cù tè sfusi è vasi di moda nantu à a cultura britannica di tè. Educà a ghjente nantu à a gioia di u tè hè unu di i scopi di Collier. Hè ancu per Grace Freitas. Ella hà iniziatu a so cumpagnia di tè, u Tea Nomad, cù u viaghju cum'è u focu core. Viveva in Singapore, cù l'idea di un blog focalizatu nantu à u tè è una passione per i viaghji, quandu hà decisu di sperimentà cù mischjà i so propri tè.

Freitas, chì gestisce a so piccula impresa fora di Sydney, vole chì i so tè - Provenza, Shanghai è Sydney - rapprisentanu l'esperienze di e cità chì portanu u nome, attraversu l'odore, u gustu è u sentimentu. Freitas vede l'ironia in l'approcciu generale naziunale di e bevande calde in i caffè: usendu sacchetti di tè spessu è avè una più sensibilizazione di u caffè.

5.webp

"È tutti l'accettamu ancu. Hè ironicu ", dice Freitas. "Dicu, simu un populu faciule. È mi sentu cum'è, ùn hè micca cum'è, "Oh, hè una grande tazza di [tè saccu] in a teiera". A ghjente accetta solu. Ùn ci ne lagneremu micca. Hè guasi cum'è, sì, hè una tazza, ùn ne fate micca un fuss.

Hè una frustrazione chì Lyons sparte. Per un paese custruitu nantu à u cunsumu di tè, è cù tanti australiani chì sò cusì particulari nantu à a manera di piglià u tè in casa, u sentimentu naziunale persistente in i caffè, Lyons dice, mette u tè in u spinu di l'armadiu proverbial.

"A ghjente si mette in un tali sforzu per sapè tuttu nantu à u caffè è fà un bellu caffè, ma quandu si tratta di tè, vanu [cun] u saccu di tè genericu off-the-shelf", dice. "Allora, quandu trovu un caffè [chì hà tè in foglia], aghju sempre fà una grande cosa. Li ringraziu sempre per andà un pocu in più ".

In l'anni 1950, Lyons dice: "L'Australia era unu di i principali cunsumatori di tè". Ci era tempi chì u tè era razionatu per mantene a dumanda. I vasi di tè in foglia in i stabilimenti eranu cumuni.

"U saccu di tè, chì hè ghjuntu in u so propiu in Australia in l'anni 1970, ancu s'ellu hè assai malignatu per piglià u rituale da a preparazione di tè, hà aghjuntu à a portabilità è a facilità di fà una tazza in casa, in u locu di travagliu è in viaghju, ", dice Newling, u storicu.

Collier, chì hà co-proprietatu un caffè in Woolloomooloo prima di traslassà in Berry per apre a so tenda di tè in 2010, sapi ciò chì hè da l'altra parte; piantà per preparà una pignatta di tè sfughjatu presentava una sfida, soprattuttu quandu u caffè era u ghjocu principale. Ella dice chì era cunsideratu "un pensamentu dopu". "Avà a ghjente ùn tollerà micca solu ottene una bustina di tè s'ellu paganu $ 4 o qualsiasi per quessa."

Una squadra di AUSTCS travaglia nantu à una app chì permetterà à i viaghjatori di geolocalizà i posti chì servenu "tè propiu" in tuttu u paese. L'ideale, dice Lyons, hè di cambià a percepzione di u tè è risponde à a crescente dumanda di i cunsumatori.

"Se viaghjate longu è ghjunghje in una cità ... se pudete letteralmente spuntà [l'app] è mostra "veru tè servitu quì", sarebbe assai più faciule", dice. "A ghjente puderia andà," D'accordu, chì ci hè in u Potts Point, l'area di Edgecliff ? ", leghje uni pochi di cunsiglii è recensioni, è poi piglià una decisione.

Freitas è Lyons - trà l'altri - viaghjanu cù u so propiu tè, acqua calda è mugs è tiranu in caffè lucali è buttreghi di tè per sustene l'industria chì rientra è scorri in u tempu cù l'abitudini australiani. Avà, Freitas hà travagliatu nantu à una cullizzioni di tè ispirati da i viaghji domestici è u paisaghju accidentatu, utilizendu tè è botanici cultivati ​​in Australia.

"Spergu chì a ghjente pò piglià questu per elevà a so sperienza di tè mentre viaghjanu ancu", dice. Un tali mischju hè chjamatu Colazione Australiana, centrata intornu à u mumentu di svegliate à un ghjornu di viaghju davanti à voi - strade longu o micca.

"Essa ancu in l'outback, avè quella tazza di focu o quella tazza di a matina quandu viaghjate in l'Australia, godendu a bellezza naturale", dice Freitas. "Hè divertente; I teorizeghja chì se avete dumandatu à a maiò parte di a ghjente ciò chì beie in quella maghjina, beie tè. Ùn sò micca seduti fora di una caravana à beie un latte.


Tempu di pubblicazione: 24-Sep-2021