In nuvembre 2019, a 74a Sessione di l'Assemblea Generale di e Nazioni Unite hà passatu è designatu u 21 di Maghju cum'è a "Giornata Internaziunale di u Tè" ogni annu. Da tandu, u mondu hà una festa chì appartene à l'amatori di tè.
Questa hè una piccula foglia, ma micca solu una piccula foglia. U tè hè ricunnisciutu cum'è unu di i trè primi bevande di salute in u mondu. Più di 3 miliardi di persone in u mondu piace à beie tè, chì significa chì 2 persone di 5 beie tè. I paesi chì piace u tè u più sò Turchia, Libia, Maroccu, Irlanda è u Regnu Unitu. Ci sò più di 60 paesi in u mondu chì pruducenu tè, è a pruduzzione di tè hà superatu 6 milioni di tunnellate. Cina, India, Kenya, Sri Lanka è Turchia sò i primi cinque paesi pruduttori di tè in u mondu. Cù una pupulazione di 7,9 miliardi, più di 1 miliardi di persone sò impegnati in u travagliu di tè. U tè hè u pilastru di l'agricultura in certi paesi poveri è a principale fonte di ingressu.
A Cina hè l'urìgine di u tè, è u tè cinese hè cunnisciutu da u mondu cum'è a "Foglia Misteriosa Orientale". Oghje, sta piccula "Foglia di Diu Orientale" si move versu u palcuscenicu mundiale in una postura splendida.
U 21 di maghju di u 2020, celebremu u primu ghjornu internaziunale di tè.
Tempu di post: 21-May-2020