I sacchetti di tè sò urigginati in i Stati Uniti. In u 1904, u mercante di tè di New York Thomas Sullivan (Thomas Sullivan) spessu mandò mostre di tè à i clienti potenziali. Per riduce u costu, hà pensatu à una manera, chì hè di imballà un pocu foglie di tè sciolti in parechji sacchetti di sita.
À quellu tempu, certi clienti chì ùn avianu mai fattu tè prima ricevenu quelli sacchetti di sita, perchè ùn eranu micca assai chjaru nantu à a prucedura di fà u tè, spessu ghjittavanu sti sacchetti di sita in l'acqua fogera cun un bang. Ma à pocu à pocu, a ghjente hà truvatu chì u tè imballatu in questu modu hè cunvenutu è faciule d'utilizà, è gradualmente hà furmatu l'abitudine di utilizà sacchetti per imballà u tè.
In l'epica quandu e cundizioni di basa è a tecnulugia ùn eranu altu, ci era veramente certi prublemi in l'imballaggio di sacchetti di tè, ma cù u sviluppu di i tempi è u migliuramentu di a tecnulugia di a macchina di imballaggio di tè, l'imballu di i sacchetti di tè hè in constantemente migliurà, è u sviluppu di i tempi è a migliurà di a tecnulugia di macchina di imballaggio di tè. i tipi sò in constantemente cambiante. Riccu. Da vela sottile di seta, filatu PET, tela filtrante di nylon à carta di fibra di granu vegetale, l'imballu hè ecologicu, igienicu è sicuru.
Quandu vulete beie tè, ma ùn vulete micca passà per e prucedure di fermentazione tediose in u modu tradiziunale, i sacchetti di tè sò senza dubbitu a megliu scelta.
Tempu di post: 19-jun-2023