I cunsumatori di tè russi sò esigenti, preferitetè neru imballatuimpurtatu da Sri Lanka è l'India à tè cultivatu nantu à a costa di u Mari Neru. A vicina Georgia, chì furnia u 95 per centu di u so tè à l'Unioni Suviètica in u 1991, avia pruduttu solu 5.000 tunnellate dimachini di giardinu di tèin 2020, è solu 200 tunnellate sò state esportate in Russia, secondu u Cunsigliu Internaziunale di Tè. U restu di u tè hè esportatu à i paesi vicini. Cù certi cumpagnii di tè è marche evitendu u mercatu russu, i "paesi Stan" vicini ponu riempie u vacu?
A dumanda di tè russa di 140 milioni di chilogrammi sarà prestu accolta da un gruppu inesperu di fornitori core asiatichi cù menu affare cummerciale, cumpresi i vicini Pakistan, Kazakistan, Azerbaijan, Turchia, Georgia, Vietnam è Cina. Prima di a crisa di l'Ucraina, i circadori di u mercatu predichevanu chì i rivinuti di l'industria russa di u tè duveranu ghjunghje à $ 4,1 miliardi in 2022. L'ultima volta di sanzioni hà lasciatu l'attività ecunomica adattata à l'inflazione prubabilmente cascata da 10% à 25%. sanzioni è una crisa di produzzione in Sri Lankamachini di trasfurmazioni di tèsignifica chì l'India supererà Sri Lanka cum'è u più grande partenariu cummerciale di tè di Russia in valore in 2022.
U cunflittu russo-ucrainu in ferraghju resetta a relazione per a notte, postu chì quasi tutti i paesi di l'Europa Occidentale, cumpresa l'Unione Europea è u Regnu Unitu, anu sospesu l'affari cù a Russia. Germania è Pulonia sò trà i più grandi fornitori di premiumtè imballatuin Russia. In più di e sanzioni di u guvernu, e marche individuali di tè anu annunziatu ch'elli ùn furnisceranu più prudutti à a Russia, finu à chì l'Ucraina ferma sottu assediu. Cù u mercatu di borsa, a logistica hè una preoccupazione maiò per i venditori di tè russi, chì anu abbracciatu u prepagamentu in una valuta deprezzante quandu a vendita hè cascata. L'uscita di rivali occidentali cum'è Yorkshire Tea è alcune marche famose tedesche hè irrilevante per i grocers obligati à marcà e marche lucali à i prezzi premium. 35 marche chì si disputanu l'attenzione questu annu anu vistu un segnu di scontu nantu à ascatula di tèin una buttrega tradiziunale di Mosca. Un mesi dopu, i prezzi eranu da u 10% à u 15%, è ùn aghju micca pussutu vede sconti nantu à l'articuli. Dopu dui mesi, quasi tutte e marche occidentali spariranu da i scaffali.
Tempu di Postu: Aug-13-2022