Sutta a duminanza di u mercatu di l'asta di u cummerciu britannicu di tè, u mercatu hè pienu di saccu di tè neru , chì hè cultivatu cum'è una cultura d'esportazione in i paesi occidentali. U tè neru hà duminatu u mercatu europeu di tè da u principiu. U so metudu di fermentazione hè simplice. Aduprate l'acqua appena bollita per fà un pocu minuti, una cucchiara per pignata, una cucchiara per persona, è gode di u tè in una manera simplice è simplice.
À a fini di u 19u seculu, u tè era ancu un veìculu impurtante per riunioni suciali è famigliali, cum'è à pusà inseme per u tè dopu meziornu, riunite in un giardinu di tè, o invita l'amichi è celebrità à una festa di tè. L'industrializazione è a mundialisazione chì seguita anu permessu à e grandi corporazioni di purtà u tè neru à millaie di famiglie in Europa, più convenientemente cù l'invenzione di bustine di tè, dopu tè pronti à beie (RTD), chì sò tutti tè neri.
U tè neru chì entra in Europa da l'India, Sri Lanka (ex Ceylon) è l'Africa orientale hà stabilitu segmenti di mercatu. Sicondu e caratteristiche di u gustu stabilitu, cum'è u tè di colazione forte, tè di dopu meziornu, mischju cù latti; tè neru in u mercatu di massa hè principalmentetè neru imballatu. Questi tè neri d'alta qualità sò stati trattati cù cura, è a maiò parte di elli sò prudutti di tè di giardinu di tè. Dopu una cumpetizione feroce in i mercati domestici è internaziunali, anu attiratu assai attenzione cum'è un pruduttu chì si distingue. Sò assai attrattivi per i cunsumatori chì cercanu qualcosa di novità senza perde u caratteru di un bonu tè.
Tempu di Postu: Nov-23-2022