Sicondu i dati da u Bangladesh Tea Bureau (unità statale), a pruduzzioni di tè è materiali di imballaggio di tèin u Bangladesh hà sappiutu à un altu record in settembre di questu annu, righjunghjendu 14,74 milioni di kilogrammi, un aumentu annu di 17%, stabilendu un novu record. U Cunsigliu di Tè di Bangladesh hà attribuitu questu à u clima favurevule, a distribuzione raziunale di fertilizzanti sussidiati, u monitoraghju regulare da u Ministeru di u Cummerciu è u Cunsigliu di Tè, è i sforzi di i pruprietarii di piantazioni di tè è di i travagliadori per superà i grevi in Aostu. Nanzu, i pruprietarii di piantazioni di tè anu dichjaratu chì a greva affetta a produzzione è pruvucarà a perdita di l'affari. Da u 9 d'aostu, i travagliadori di tè anu fattu una greva di duie ore ogni ghjornu per dumandà un aumentu di u salariu. Da u 13 d'aostu, cuminciaru una greva indefinita nantu à e piantazioni di tè in tuttu u paese.
Mentre i travagliadori tornanu à u travagliu, parechji sò insatisfatti cù e diverse cundizioni attaccati à i salarii di ogni ghjornu è dicenu chì e facilità offerte da i pruprietarii di piantazioni di tè ùn sò per suprattuttu micca in linea cù a realità. U presidente di l'agenzia di tè hà dettu chì ancu s'è a greva hà causatu una sospensjoni temporale di a produzzione, u travagliu in i giardini di tè hà ripresu rapidamente. Hà aghjustatu chì per via di i sforzi cuntinui di i pruprietarii di piantazioni di tè, di i cummircianti è di i travagliadori, è di diverse iniziative da u guvernu, a capacità di produzzione di l'industria di tè hè aumentata significativamente. A produzzione di tè in Bangladesh hà sviluppatu in l'ultima decada. Sicondu i dati di l'Uffiziu di tè, a pruduzzione tutale in 2021 serà di circa 96,51 milioni di kilogrammi, un incrementu di circa 54% annantu à 2012. Era u rendimentu più altu in a storia di u paese di 167 anni di cultura di tè cummerciale. In i primi nove mesi di u 2022, a pruduzzione di 167 giardini di tè in Bangladesh serà di 63,83 milioni di kilogrammi. U presidente di l'Associazione di i Cummercianti di Tè di Bangladesh hà dettu chì u cunsumu lucale di tè hè in crescita à un ritmu di 6 à 7% ogni annu, chì guida ancu a crescita di u cunsumu di u tè.tèpignattas.
Sicondu l'insiders di l'industria, in Bangladesh, 45 per centu ditazze di tèsò cunsumati in casa, mentre chì u restu hè cunsumatu in stalle di tè, ristoranti è uffizii. I marchi indigeni di tè dominanu u mercatu domesticu di Bangladesh cù una quota di mercatu di 75%, cù i pruduttori senza marca chì occupanu u restu. I 167 giardini di tè di u paese coprenu una superficie di quasi 280 000 ettari (circa uguali à 1,64 milioni di ettari). Bangladesh hè attualmente u nonu più grande pruduttore di tè in u mondu, cuntendu circa 2% di a pruduzzione globale di tè.
Tempu di Postu: Nov-30-2022