"Un cucciolo ùn hè micca solu per Natale" nè tè! Un impegnu di 365 ghjorni.

1

U ghjornu Internaziunale di u Tè hè statu celebratu / ricunnisciutu cù successu è impressiunanti da i Guverni, i corpi di tè è l'imprese in u mondu sanu. Hè stata gratificante di vede l'entusiasmu cresce, in questu primu anniversariu di l'unzione di u 21 di maghju cum'è "u ghjornu di u tè", ma cum'è a gioia di un cucciolo novu per Natale o per qualsiasi altra occasione, a realità ùn hè mai luntanu è l'evenimentu ùn hè. micca, in sè stessu, fà per un cummerciu più sanu o rapprisentanu un impegnu da qualchissia per fà qualcosa di sfarente per l'industria.

Hè stata una ghjurnata assai frequentata, è assai prugrammazione informativa da l'Associazioni è l'altri hà aiutatu à educà è rapportu nantu à i veri prublemi in l'industria. Hè assolutamente un ghjornu utile, ma si basa nantu à a forza di l'individui per trasfurmà stu 0,23797% di u nostru calendariu gregorianu in un impegnu annu !

2

Ciò chì ùn hà micca cambiatu hè u travagliu duru fattu da tanti per fà cantà a nostra tazza di tè, o a lotta cuntinuu per assicurà chì u so postu di travagliu è l'ambiente sò sicuru è i so travaglii ghjustu ricumpensati è riflessi in u prezzu di u tè nantu à u scaffale !

Ùn ci hè micca, ancu, un mecanismu in u locu (malgradu qualchì pensamentu annantu à l'impattu di e-auctions) per assicurà chì l'interessi di l'agricultore/Produttore sò cumplettamente compensati è, cum'è certi mercati cuntinueghjanu à calà (cortesia di i fundamenti) è i costi (Freight). per unu) sky rocket, diventa sempre più prubabile chì sta fine di a supply chain soffrerà più.

schedariu

3

Allora, malgradu i nostri boni intenzioni in un ghjornu di celebrazione, ùn ci scurdemu di e persone boni, in u mondu sanu, chì coglie è manipulanu a foglia chì amemu.

4

 


Tempu di post: 17-ghjugnu-2021