Astrattu
9,10-Anthraquinone (AQ) hè un contaminante cù un risicu potenziale di carcinogeni è si trova in u tè in u mondu sanu. U limitu massimu di residuu (MRL) di AQ in tè stabilitu da l'Unione Europea (UE) hè 0,02 mg / kg. E pussibuli fonti di AQ in a trasfurmazioni di tè è e tappe principali di a so occurrence sò stati investigati nantu à un metudu analiticu AQ mudificatu è l'analisi di gas chromatography-tandem spettrometria di massa (GC-MS/MS). In cunfrontu cù l'electricità cum'è a fonte di calore in u prucessu di tè verde, l'AQ hà aumentatu da 4,3 à 23,9 volte in u prucessu di tè cù carbone cum'è fonte di calore, sopra à 0,02 mg / kg, mentre chì u livellu AQ in l'ambiente triplicatu. A stessa tendenza hè stata osservata in u prucessu di tè oolong sottu u calore di carbone. I passi cù u cuntattu direttu trà e foglie di tè è i fumi, cum'è a fissazione è l'asciugatura, sò cunsiderate cum'è i passi principali di a pruduzzione AQ in u prucessu di tè. I livelli di AQ anu aumentatu cù u tempu di cuntattu crescente, chì suggerenu chì alti livelli di pollutant AQ in tè pò esse derivati da i fumi causati da u carbone è a combustione. Quaranta campioni da diversi attellu cù l'electricità o u carbone cum'è fonti di calore sò stati analizati, varienu da 50.0%-85.0% è 5.0%-35.0% per a rilevazione è superanu i tassi di AQ. Inoltre, u cuntenutu massimu AQ di 0,064 mg / kg hè statu osservatu in u pruduttu di tè cù carbone cum'è a fonte di calore, chì indica chì l'alti livelli di contaminazione AQ in i prudutti di tè sò prubabilmente cuntribuiti da u carbone.
Keywords: 9,10-Anthraquinone, Trattamentu di tè, Carbone, Fonte di contaminazione
INTRODUZIONE
U tè fabbricatu da e foglie di l'arburetu perenne Camellia sinensis (L.) O. Kuntze, hè una di e bevande più populari in u mondu per u so gustu rinfrescante è i beneficii per a salute. In u 2020 in u mondu sanu, a produzzione di tè era aumentata à 5,972 milioni di tunnellate metriche, chì era radduppiatu in l'ultimi 20 anni [1]. Basatu nantu à diversi modi di trasfurmazioni, ci sò sei tippi principali di tè, cumprese tè verde, tè neru, tè scuru, tè oolong, tè biancu è tè giallu [2,3]. Per assicurà a qualità è a sicurità di i prudutti, hè assai impurtante per vigilà i livelli di contaminanti è definisce l'origine.
Identificà e fonti di contaminanti, cum'è residui di pesticidi, metalli pesanti è altri inquinanti cum'è l'idrocarburi aromatici policiclici (PAH), hè u passu primariu per cuntrullà a contaminazione. A spraying direttu di sustanzi chimichi sintetici in piantazioni di tè, è ancu a deriva di l'aria causata da l'operazioni vicinu à i giardini di tè, sò a fonte principale di residui di pesticidi in tè [4]. I metalli pesanti ponu accumulà in tè è portanu à a toxicità, chì sò principalmente derivati da terra, fertilizzanti è atmosfera [5-7]. In quantu à l'altra contaminazione chì si prisentava inaspettatamente in u tè, era abbastanza difficiuli di identificà per via di e prucedure cumplesse di a catena di tè di pruduzzione cumpresi piantazioni, trasfurmazioni, pacchettu, almacenamentu è trasportu. I PAH in tè venenu da a deposizione di l'exhaust di i veiculi è a combustione di carburanti utilizati durante a trasfurmazioni di foglie di tè, cum'è legnu è carbone [8-10].
Durante a combustione di carbone è di legnu, si formanu contaminanti cum'è l'ossidi di carbone [11]. In u risultatu, hè suscettibile per i residui di sti contaminanti sopra citati à esse in i prudutti trasfurmati, cum'è u granu, affumicatu è u pesciu cat, à alta temperatura, chì ponenu una minaccia per a salute umana [12,13]. I PAH causati da a combustione sò derivati da a volatilizazione di i PAH cuntenuti in i carburanti stessi, a descomposizione à alta temperatura di i composti aromatici è a reazzione cumposta trà i radicali liberi [14]. A temperatura di combustione, u tempu è u cuntenutu di l'ossigenu sò fattori impurtanti chì affettanu a cunversione di PAH. Cù l'aumentu di a temperatura, u cuntenutu di PAH hà prima aumentatu è dopu diminuite, è u valore piccu hè accadutu à 800 ° C; U cuntenutu di PAH hè diminuitu drasticamente per traccia cù l'aumentu di u tempu di combustione quandu era sottu à un limitu chjamatu "tempu di cunfine", cù l'aumentu di u cuntenutu di l'ossigenu in l'aria di combustione, l'emissioni di PAH si sò ridutte significativamente, ma l'ossidazione incompleta pruducerà OPAH è altri derivati [15]. −17].
9,10-Anthraquinone (AQ, CAS: 84-65-1, Fig. 1), un derivativu chì cuntene l'ossigenu di PAHs [18], hè custituitu di trè ciculi condensati. Hè statu listatu cum'è un pussibbili carcinogenu (Gruppu 2B) da l'Agenzia Internaziunale per a Ricerca in Cancer in 2014[19]. L'AQ pò avvelenà u cumplessu di scissione di topoisomerase II è inibisce l'idrolisi di l'adenosine trifosfatu (ATP) da l'ADN topoisomerase II, causendu rotture di DNA a doppia fila, chì significa chì l'esposizione à longu andà in ambienti chì cuntenenu AQ è u cuntattu direttu cù un altu livellu di AQ. pò purtà à danni à l'ADN, mutazione è aumentà u risicu di cancru [20]. Cum'è effetti negativi nantu à a salute umana, u limitu massimu di residuu AQ (MRL) di 0,02 mg / kg hè statu stabilitu in tè da l'Unione Europea. Sicondu i nostri studii precedenti, i dipositi di AQ sò stati suggeriti cum'è a fonte principale durante a piantazione di tè [21]. Inoltre, basatu annantu à e cunsequenze sperimentali in u processu di tè verde è neru indonesianu, hè ovvi chì u livellu AQ hà cambiatu significativamente è u fumu da l'equipaggiu di trasfurmazioni hè statu suggeritu cum'è unu di i mutivi principali [22]. Tuttavia, l'origine precisa di l'AQ in a trasfurmazioni di tè restava sfuggita, anche se alcune ipotesi di a via chimica AQ sò state suggerite [23,24], chì indicanu chì hè estremamente impurtante per determinà i fatturi cruciali chì affettanu u livellu AQ in u prucessu di tè.
Figura 1. A formula chimica di AQ.
Data a ricerca nantu à a furmazione di AQ durante a combustione di carbone è a minaccia potenziale di i carburanti in a trasfurmazioni di tè, un esperimentu comparativu hè statu realizatu per spiegà l'effettu di trasfurmà e fonti di calore nantu à AQ in tè è aria, analisi quantitative nantu à i cambiamenti di cuntenutu AQ. in diverse tappe di trasfurmazioni, chì hè d'utile per cunfirmà l'origine precisa, u mudellu d'occurrence è u gradu di a contaminazione AQ in a trasfurmazioni di tè.
RISULTATI
Validazione di u metudu
In cunfrontu cù u nostru studiu precedente [21], una prucedura di estrazione di liquidu-liquidu hè stata cumminata prima di l'iniezione à GC-MS / MS per migliurà a sensibilità è mantene e dichjarazioni strumentali. In Fig 2b, u metudu migliuratu hà dimustratu una mellura significativa in a purificazione di a mostra, u solvente hè diventatu più chjaru di culore. In Fig 2a, un spettru di scansione cumpleta (50-350 m / z) hà illustratu chì dopu a purificazione, a linea di basa di u spettru MS hè ridutta ovviamente è i menu picchi cromatografici eranu dispunibili, chì indicanu chì un gran numaru di composti interferenti sò stati eliminati dopu à u estrazzione liquidu-liquidu.
Figura 2. (a) Spettru di scansione cumpleta di a mostra prima è dopu a purificazione. (b) L'effettu di purificazione di u metudu migliuratu.
A validazione di u metudu, cumprese a linearità, a ricuperazione, u limitu di quantificazione (LOQ) è l'effettu di a matrice (ME), sò mostrati in a Tabella 1. Hè satisfacente per ottene a linearità cù u coefficient di determinazione (r2) più altu di 0,998, chì varieghja da 0,005. à 0,2 mg / kg in a matrice di tè è solvente di acetonitrile, è in a mostra di l'aria cù una gamma di 0,5 à 8 μg/m3.
A ricuperazione di AQ hè stata valutata à trè cuncentrazioni spike trà e cuncentrazioni misurate è attuali in tè seccu (0,005, 0,02, 0,05 mg / kg), germogli di tè freschi (0,005, 0,01, 0,02 mg / kg) è campione d'aria (0,5, 1,5, 3). μg/m3). A ricuperazione di l'AQ in tè variava da 77,78% à 113,02% in tè seccu è da 96,52% à 125,69% in germogli di tè, cù RSD% più bassu di 15%. A ricuperazione di AQ in i campioni di l'aria variava da 78,47% à 117,06% cù RSD% sottu 20%. A concentrazione più bassu spike hè stata identificata cum'è LOQ, chì eranu 0,005 mg / kg, 0,005 mg / kg è 0,5 μg / m³ in i germogli di tè, tè seccu è campioni d'aria, rispettivamente. Cum'è elencu in a Tabella 1, a matrice di tè seccu è di tè di tè hà aumentatu ligeramente a risposta AQ, purtendu à u ME di 109,0% è 110,9%. In quantu à a matrice di mostre d'aria, u ME era 196,1%.
I livelli di AQ durante u prucessu di tè verde
Cù u scopu di scopre l'effetti di e diverse fonti di calore nantu à u tè è l'ambiente di trasfurmazioni, un batch di foglie fresche sò stati divisi in dui gruppi specifichi è processati separatamente in dui attelli di trasfurmazioni in a listessa impresa. Un gruppu era furnitu cù l'electricità, è l'altru cù carbone.
Comu mostra in Fig. 3, u nivellu AQ cù l'electricità cum'è a fonte di calore varieghja da 0,008 à 0,013 mg / kg. Duranti u prucessu di fissazione, a parching of tea leaves causata da a trasfurmazioni in una pignatta cù alta temperatura hà risultatu in un 9,5% di crescita in AQ. Allora, u nivellu di AQ hè stata durante u prucessu di rolling malgradu a perdita di u sucu, chì suggerenu chì i prucessi fisichi ùn ponu micca influenzà u livellu di AQ in u prucessu di tè. Dopu à i primi passi d'asciugatura, u nivellu di AQ cresce ligeramente da 0,010 à 0,012 mg/kg, poi cuntinuò à cullà à 0,013 mg/kg finu à a fine di l'asciugatura. I PF, chì anu dimustratu significativamente a variazione in ogni passu, eranu 1.10, 1.03, 1.24, 1.08 in fissazione, rolling, prima secca è re-asciugatura, rispettivamente. I risultati di PF suggerenu chì u processu sottu energia elettrica hà avutu un ligeru effettu nantu à i livelli di AQ in tè.
Figura 3. U livellu AQ durante u prucessu di tè verde cù l'electricità è u carbone cum'è fonti di calore.
In u casu di u carbone cum'è a fonte di calore, u cuntenutu AQ hà aumentatu drasticamente durante a trasfurmazioni di tè, surghjendu da 0,008 à 0,038 mg / kg. 338,9% AQ sò stati aumentati in a prucedura di fissazione, righjunghjendu 0,037 mg / kg, chì superava assai u MRL di 0,02 mg / kg stabilitu da l'Unione Europea. Duranti a tappa di rolling, u livellu di AQ hè sempre aumentatu da 5.8% malgradu esse luntanu da a macchina di fissazione. In u primu siccatu è re-seccatu, u cuntenutu AQ hà aumentatu pocu o diminuite ligeramente. I PF chì utilizanu u carbone cum'è a fonte di calore in a fissazione, rolling first drying and re-drying were 4.39, 1.05, 0.93, and 1.05, rispettivament.
Per determinà più a relazione trà a combustione di carbone è a contaminazione AQ, i particulati suspesi (PMs) in l'aria in l'attellu sottu i dui fonti di calore sò stati cullati per a valutazione di l'aire, cum'è mostra in Fig. 4. U nivellu AQ di PM cù carbone cum'è a fonte di calore era 2,98 μg/m3, chì era più di trè volte più altu ch'è quellu cù l'electricità 0,91 μg/m3.
Figura 4. I livelli di AQ in l'ambiente cù l'electricità è u carbone cum'è fonte di calore. * Indica differenze significative in i livelli AQ in i campioni (p <0,05).
I livelli di AQ durante u processu di tè oolong U tè Oolong, pruduciutu principalmente in Fujian è Taiwan, hè un tipu di tè parzialmente fermentatu. Per determinà ulteriormente i passi principali di l'aumentu di u nivellu di AQ è l'effetti di e diverse carburanti, u listessu batch di foglie fresche hè stata fatta in tè oolong cù l'ibridu di carbone è di gas naturale-elettricu cum'è fonti di calore, simultaneamente. I livelli AQ in u prucessu di tè oolong chì utilizanu diverse fonti di calore sò indicati in a figura 5. Per u prucessu di tè oolong cù l'ibridu di gas naturale-elettricu, a tendenza di u nivellu AQ stagnava sottu à 0,005 mg / kg, chì era simili à quellu in u tè verde. cù l'electricità.
Figura 5. U livellu AQ durante u prucessu di tè oolong cù u mischju di gas naturale-elettricu è u carbone cum'è fonte di calore.
Cù u carbone cum'è a fonte di calore, i livelli AQ in i primi dui passi, secca è rende verde, eranu essenzialmente listessi cù a mistura di gas naturale-elettricu. In ogni casu, e prucedure successive finu à a fissazione anu dimustratu chì a distanza s'allargava gradualmente, à questu puntu u nivellu di AQ surge da 0,004 à 0,023 mg / kg. U nivellu in u passu di rolling imballatu hè diminuitu à 0,018 mg / kg, chì pò esse duvuta à a perdita di u sucu di tè chì porta un pocu di contaminanti AQ. Dopu à a tappa di rolling, u nivellu in a tappa di siccà cresce à 0,027 mg / kg. In l'asciugatura, u verde, a fissazione, u rolling imballatu è l'asciugatura, i PF eranu 2.81, 1.32, 5.66, 0.78 è 1.50, rispettivamente.
L'occurrence di AQ in i prudutti di tè cù diverse fonti di calore
Per determinà l'effetti nantu à u cuntenutu AQ di tè cù diverse fonti di calore, 40 campioni di tè da l'attellu di tè chì utilizanu l'electricità o u carbone cum'è fonti di calore sò stati analizati, cum'è mostra in a Tabella 2. In cunfrontu cù l'usu di l'electricità cum'è fonte di calore, u carbone hà avutu u più. tassi di detective (85,0%) cù u livellu massimu di AQ di 0,064 mg / kg, chì indicanu chì era faciule di causà contaminanti AQ da i fumi pruduciutu da a combustione di carbone, è una rata di 35,0% hè stata osservata in campioni di carbone. A più evidenti, l'electricità hà avutu i tassi più bassi di detective è eccedenza di 56,4% è 7,7% rispettivamente, cù u cuntenutu massimu di 0,020 mg / kg.
DISCUSSION
Basatu nantu à i PF durante a trasfurmazioni cù i dui tipi di fonti di calore, era chjaru chì a fissazione era u passu principale chì hà purtatu à l'aumentu di i livelli di AQ in a produzzione di tè cù carbone è a trasfurmazioni sottu energia elettrica hà avutu un ligeru effettu nantu à u cuntenutu di AQ. in tè. Durante u prucessu di tè verde, a combustione di carbone hà pruduttu assai fumi in u prucessu di fissazione cumparatu cù u prucessu di riscaldamentu elettricu, chì indicanu chì forse i fumi eranu a fonte principale di contaminanti AQ da u cuntattu cù i germogli di tè istantaneamente in u prucessu di tè, simile à u prucessu di esposizione in u tè verde. i campioni di barbecue affumicati [25]. U ligeru aumentu di u cuntenutu di AQ durante a fase di rolling suggerisce chì i fumi causati da a combustione di carbone ùn anu micca solu affettatu u livellu AQ durante u passu di fissazione, ma ancu in l'ambiente di trasfurmazioni per via di a deposizione atmosferica. I carboni sò stati ancu utilizati com'è a fonte di calore in u primu siccatu è siccatu, ma in questi dui passi, u cuntenutu di AQ aumentava pocu o diminuite pocu. Questu pò esse spiegatu da u fattu chì l'asciugatrice à ventu caldu chjusu manteneva u tè luntanu da i fumi causati da a combustione di carbone [26]. Per determinà a fonte di l'inquinanti, i livelli di AQ in l'atmosfera sò stati analizati, risultatu in una distanza significativa trà i dui attelli. U mutivu principalu di questu hè chì u carbone utilizatu in a fissazione, a prima secca è l'asciugatura di novu generà AQ durante a combustione incompleta. Questi AQ sò stati poi adsorbiti in e piccule particelle di solidi dopu a combustione di carbone è disperse in l'aria, elevendu i livelli di contaminazione AQ in l'ambiente di l'attellu [15]. À u tempu, per via di a grande superficia specifica è di a capacità di adsorption di tè, sti particulati si sò stallati nantu à a superficia di e foglie di tè, risultatu in l'aumentu di l'AQ in a produzzione. Per quessa, a combustione di carbone hè stata pensata per esse a strada principale chì porta à a contaminazione eccessiva di AQ in a trasfurmazioni di tè, cù i fumi essendu a fonte di contaminazione.
In quantu à u processu di tè oolong, l'AQ hè statu aumentatu sottu a trasfurmazioni cù e duie fonti di calore, ma a diferenza trà e duie fonti di calore era significativa. I risultati suggerenu ancu chì u carbone cum'è fonte di calore hà ghjucatu un rolu maiò in l'aumentu di u nivellu di AQ, è a fissazione hè stata cunsiderata cum'è u passu principale per aumentà a contaminazione di AQ in u processu di tè oolong basatu nantu à i PF. Durante u prucessu di tè oolong cù l'ibridu di gas naturale-elettricu cum'è fonte di calore, a tendenza di u nivellu AQ stagnava sottu à 0,005 mg / kg, chì era simile à quellu in u tè verde cù l'electricità, chì suggerenu chì l'energia pulita, cum'è l'electricità è naturali. gas, pò diminuisce u risicu di pruducia contaminants AQ da trasfurmazioni.
In quantu à e teste di campionamentu, i risultati anu dimustratu chì a situazione di a contaminazione di l'AQ era peghju quandu si usava u carbone com'è fonte di calore piuttostu chè l'elettricità, chì puderia esse dovutu à i fumi di a combustione di carbone chì entra in cuntattu cù e foglie di tè è persiste in u locu di travagliu. In ogni casu, ancu s'ellu era evidenti chì l'electricità era a fonte di calore più pulita durante a trasfurmazioni di tè, ci era sempre contaminante AQ in i prudutti di tè chì utilizanu l'electricità cum'è fonte di calore. A situazione pare ligeramente simile à u travagliu publicatu prima in quale a reazione di 2-alkenali cù hydroquinones è benzoquinones hè stata suggerita cum'è una via chimica potenziale [23], i motivi per questu seranu investigati in ricerca futura.
CONCLUSIONI
In questu travagliu, i pussibuli fonti di contaminazione AQ in tè verde è oolong sò stati cunfirmati da esperimenti comparativi basati nantu à i metudi analitici GC-MS / MS perfezionati. I nostri scuperti sustenevanu direttamente chì a fonte principale di contaminanti di alti livelli di AQ era u fumu causatu da a combustione, chì ùn hà micca solu affettatu i fasi di trasfurmazioni, ma ancu l'ambienti di l'attellu. A cuntrariu di e fasi di rolling andering, induve i cambiamenti in u livellu di AQ eranu inconspicuous, e tappe cù l'implicazione diretta di carbone è di legnu, cum'è a fissazione, sò u prucessu principale in quale a contaminazione AQ s'arrizzò per via di a quantità di cuntattu trà tè. e fumi durante queste fasi. Per quessa, i carburanti puliti, cum'è u gasu naturale è l'electricità, sò stati cunsigliati cum'è fonte di calore in a trasfurmazioni di tè. Inoltre, i risultati sperimentali anu ancu dimustratu chì, in l'absenza di fumi generati da a combustione, ci era ancu altri fattori chì cuntribuiscenu à traccia AQ durante a trasfurmazioni di tè, mentre chì picculi quantità di AQ sò stati osservati ancu in l'attellu cù carburanti puliti, chì deve esse investigatu in più. in a ricerca futura.
MATERIALI È METU
Reagenti, chimichi è materiali
Antraquinone standard (99.0%) hè statu acquistatu da Dr Ehrenstorfer GmbH Company (Augsburg, Germania). U standard internu D8-Anthraquinone (98.6%) hè statu acquistatu da C / D / N Isotopes (Quebec, Canada). Sulfate di sodiu anidru (Na2SO4) è sulfate di magnesiu (MgSO4) (Shanghai, Cina). Florisil hè stata furnita da Wenzhou Organic Chemical Company (Wenzhou, Cina). A carta di fibra di vetro Mircro (90 mm) hè stata acquistata da a cumpagnia Ahlstrom-munksjö (Helsinki, Finlandia).
Preparazione di mostra
I campioni di tè verde sò stati processati cù fissazione, rotulazione, prima siccazione è re-asciugatura (aduprendu l'equipaggiu chjusu), mentre chì i campioni di tè oolong sò stati processati cù l'asciugatura, facendu verde (rocciate è stagnate foglie fresche alternativamente), fissazione, rotulamentu imballatu, è asciugatura. I campioni da ogni passu sò stati cullati trè volte à 100 g dopu un mischju cumpletu. Tutti i campioni sò stati guardati à -20 ° C per più analisi.
I campioni di l'aria sò stati raccolti da carta di fibra di vetru (90 mm) utilizendu campioni di volume mediu (PTS-100, Qingdao Laoshan Electronic Instrument Company, Qingdao, China) [27], currendu à 100 L / min per 4 h.
I campioni furtificati sò stati speziati cù AQ à 0.005 mg / kg, 0.010 mg / kg, 0.020 mg / kg per i germogli di tè freschi, à 0.005 mg / kg, 0.020 mg / kg, 0.050 mg / kg per tè seccu è à 0.012 mg / kg. (0,5 µg/m3 per un campione d'aria), 0,036 mg/kg (1,5 µg/m3 per air smaple), 0,072 mg/kg (3,0 µg/m3 per air smaple) per carta da filtru di vetru, rispettivamente. Dopu avè agitatu bè, tutti i campioni sò stati lasciati per 12 h, seguitu da l'estrazione è i passi di pulizia.
U cuntenutu di l'umidità hè stata ottenuta da piglià 20 g di mostra dopu à mischjà ogni passu, calendu à 105 ° C per 1 h, poi pisendu è ripetendu trè volte è pigliate u valore mediu è dividendu per u pesu prima di riscaldamentu.
Estrazione di campioni è pulizia
Campione di tè: L'estrazione è a purificazione di l'AQ da i campioni di tè hè stata fatta nantu à u metudu publicatu da Wang et al. cù parechje adattazioni [21]. In breve, 1,5 g di campioni di tè sò stati prima mischiati cù 30 μL D8-AQ (2 mg / kg) è lasciate per 30 min, poi ben mischiati cù 1,5 mL d'acqua deionizzata è lasciate per 30 min. 15 mL 20% acetone in n-hexane hè statu aghjuntu à i campioni di tè è sonicatu per 15 min. Allora i campioni sò stati vortexati cù 1,0 g MgSO4 per 30 s, è centrifugati per 5 min, à 11.000 rpm. Après avoir été déplacés dans des flacons en forme de poire de 100 mL, 10 mL de la phase organique supérieure ont été évaporés à presque sec sous vide à 37 °C. 5 mL 2,5% di acetone in n-hexane ridissolve l'estrattu in fiaschi in forma di pera per a purificazione. A colonna di vetru (10 cm × 0,8 cm) custituitu da u fondu à a cima di lana di vetru è 2g florisil, chì era trà dui strati di 2 cm Na2SO4. Allora 5 mL di 2.5% acetone in n-hexane prelavatu a colonna. Dopu a carica di a suluzione redissolved, AQ hè stata eluita trè volte cù 5 mL, 10 mL, 10 mL di 2,5% acetone in n-hexane. Les éluats combinés ont été transférés dans des flacons en forme de poire et évaporés à presque sec sous vide à 37 °C. U residuu seccu hè statu ricostituitu cù 1 mL di 2,5% di acetone in hexane seguita da filtrazione attraversu un filtru di 0,22 µm. Allora a suluzione ricustituita hè stata mischjata cù acetonitrile à una proporzione di volumi di 1: 1. Dopu à u passu di agitazione, u subnatant hè stata utilizata per l'analisi GC-MS / MS.
Campione d'aria: A mità di a carta di fibra, dripped with 18 μL d8-AQ (2 mg/kg), hè stata immersa in 15 mL di 20% acetone in n-hexane, dopu sonicated per 15 min. A fase organica hè stata separata per centrifugazione à 11.000 rpm per 5 min è tutta a capa superiore hè stata eliminata in un fiasconu in forma di pera. Toutes les phases organiques ont été évaporées à presque sec sous vide à 37 °C. 5 mL di 2,5% acetone in hexane ridissolve l'estratti per a purificazione in u listessu modu chì in i campioni di tè.
Analisi GC-MS/MS
U cromatografu di gas Varian 450 equipatu cù un detector di massa tandem Varian 300 (Varian, Walnut Creek, CA, USA) hè stata utilizata per fà l'analisi AQ cù u software MS WorkStation versione 6.9.3. Varian Factor Four capillary column VF-5ms (30 m × 0.25 mm × 0.25 μm) hè stata utilizata per a separazione cromatografica. U gasu di trasportu, l'heliu (> 99,999%), hè statu stabilitu à un flussu constantu di 1,0 mL / min cù u gasu di collisione di Argon (> 99,999%). A temperatura di u fornu hà cuminciatu da 80 ° C è mantene per 1 min; Aumentée à 15 °C/min à 240 °C, puis atteint 260 °C à 20 °C/min et tenue pendant 5 min. A temperatura di a fonte di ioni era 210 ° C, è a temperatura di a linea di trasferimentu di 280 ° C. U voluminu di iniezione era 1,0 μL. E cundizioni MRM sò mostrate in a Tabella 3.
U cromatografu di gas Agilent 8890 equipatu di spettrometru di massa triple quadrupole Agilent 7000D (Agilent, Stevens Creek, CA, USA) hè statu utilizatu per analizà l'effettu di purificazione cù u software MassHunter versione 10.1. A colonna GC Agilent J&W HP-5ms (30 m × 0.25 mm × 0.25 μm) hè stata aduprata per a separazione cromatografica. U gasu traspurtadore, Helium (> 99.999%), hè statu stabilitu à un flussu constantu di 2.25 mL / min cù u gasu di colisazione di Nitrogen (> 99.999%). A temperatura di a fonte di ioni EI hè stata aghjustata à 280 ° C, u listessu cum'è a temperatura di a linea di trasferimentu. A temperatura di u fornu hà cuminciatu da 80 ° C è si mantene per 5 min; alzata da 15 °C/min à 240 °C, poi ghjunghje à 280 °C à 25 °C/min è mantenuta per 5 min. E cundizioni MRM sò mostrate in a Tabella 3.
Analisi statistiche
U cuntenutu AQ in foglie fresche hè stata corretta à u cuntenutu di materia secca dividendu da u cuntenutu di umidità per paragunà è analizà i livelli AQ durante u processu.
I cambiamenti di AQ in i campioni di tè sò stati valutati cù u software Microsoft Excel è IBM SPSS Statistics 20.
U fattore di trasfurmazioni hè stata utilizata per descriverà i cambiamenti in AQ durante a trasfurmazioni di tè. PF = Rl/Rf , induve Rf hè u livellu AQ prima di u passu di trasfurmazioni è Rl hè u livellu AQ dopu à u passu di trasfurmazioni. PF indica una diminuzione (PF < 1) o un aumentu (PF > 1) in AQ residuale durante un passu specificu di trasfurmazioni.
ME indica una diminuzione (ME < 1) o un aumentu (ME > 1) in risposta à i strumenti analitici, chì hè basatu annantu à u rapportu di pendenze di calibrazione in a matrice è solvente cum'è seguente:
ME = (slopematrix/slopesolvent - 1) × 100%
Induve slopematrix hè a pendenza di a curva di calibrazione in solvente matrice-matched, slopesolvent hè a pendenza di a curva di calibrazione in solvente.
RINGRAZIAMENTI
Stu travagliu hè statu sustinutu da Science and Technology Major Project in Zhejiang Province (2015C12001) è National Science Foundation of China (42007354).
Cunflittu di interessu
L'autori dichjaranu chì ùn anu micca cunflittu di interessu.
Diritti è permessi
Copyright: © 2022 da l'autori. Licensee Exclusive Maximum Academic Press, Fayetteville, GA. Questu articulu hè un articulu d'accessu apertu distribuitu sottu a Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), visitate https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/.
REFERENZE
[1] ITC. 2021. Bulletin Annuale di Statistiche 2021. https://inttea.com/publication/
[2] Hicks A. 2001. Rivista di a pruduzzione globale di tè è l'impattu nantu à l'industria di a situazione ecunomica asiatica. AU Journal of Technology 5
Google Scholar
[3] Katsuno T, Kasuga H, Kusano Y, Yaguchi Y, Tomomura M, et al. 2014. Caratterizazione di cumposti odoranti è a so furmazione biochimica in tè verde cù un prucessu di almacenamentu di temperatura bassa. Food Chemistry 148: 388−95 doi: 10.1016/j.foodchem.2013.10.069
CrossRef Google Scholar
[4] Chen Z, Ruan J, Cai D, Zhang L. 2007. Tri-dimesion Pollution Chain in Tea Ecosystem and its Control. Scientia Agricultura Sinica 40:948−58
Google Scholar
[5] He H, Shi L, Yang G, You M, Vasseur L. 2020. Valutazione di risicu ecologicu di metalli pesanti di terra è residui di pesticidi in piantazioni di tè. Agriculture 10:47 doi: 10.3390/agriculture10020047
CrossRef Google Scholar
[6] Jin C, He Y, Zhang K, Zhou G, Shi J, et al. 2005. Cuntaminazione di piombo in foglie di tè è fattori non-edafichi chì l'affettanu. Chemosphere 61: 726−32 doi: 10.1016/j.chemosphere.2005.03.053
CrossRef Google Scholar
[7] Owuor PO, Obaga SO, Othieno CO 1990. L'effetti di l'altitudine nantu à a cumpusizioni chimica di u tè neru. Journal of the Science of Food and Agriculture 50: 9−17 doi: 10.1002/jsfa.2740500103
CrossRef Google Scholar
[8] Garcia Londoño VA, Reynoso M, Resnik S. 2014. Idrocarburi aromatici policiclici (PAH) in yerba mate (Ilex paraguariensis) da u mercatu argentini. Additivi alimentarii è contaminanti: Parte B 7: 247−53 doi: 10.1080/19393210.2014.919963
CrossRef Google Scholar
[9] Ishizaki A, Saito K, Hanioka N, Narimatsu S, Kataoka H. 2010. Determinazione di l'idrocarburi aromatici policiclici in campioni alimentari per microestrazione in fase solida in tubu automatizata in linea cù rilevazione di cromatografia liquida-fluorescenza d'altu rendiment. . Journal of Chromatography A 1217: 5555−63 doi: 10.1016/j.chroma.2010.06.068
CrossRef Google Scholar
[10] Phan Thi LA, Ngoc NT, Quynh NT, Thanh NV, Kim TT, et al. 2020. Idrocarburi aromatici policiclici (PAH) in foglie di tè seccu è infusioni di tè in Vietnam: livelli di contaminazione è valutazione di risichi dietetica. Geochimica Ambientale è Salute 42: 2853−63 doi: 10.1007/s10653-020-00524-3
CrossRef Google Scholar
[11] Zelinkova Z, Wenzl T. 2015. L'occurrence di 16 EPA PAHs in food - A review. Composti aromatici policiclici 35: 248−84 doi: 10.1080/10406638.2014.918550
CrossRef Google Scholar
[12] Omodara NB, Olabemiwo OM, Adedosu TA . 2019. Comparazione di PAH furmati in legnu è carbone affumicatu è pesci di gattu. American Journal of Food Science and Technology 7: 86−93 doi: 10.12691/ajfst-7-3-3
CrossRef Google Scholar
[13] Zou LY, Zhang W, Atkiston S. 2003. A carattarizazione di l'emissioni d'idrocarburi aromatici policiclici da a brusgia di diverse spezie di legnu in Australia. Inquinamentu ambientale 124: 283−89 doi: 10.1016/S0269-7491(02)00460-8
CrossRef Google Scholar
[14] Charles GD, Bartels MJ, Zacharewski TR, Gollapudi BB, Freshour NL, et al. 2000. Attività di benzo [a] pyrene è i so metaboliti hydroxylated in un assay di gene reporter receptor estrogen-α. Scienze Tossicologiche 55: 320−26 doi: 10.1093/toxsci/55.2.320
CrossRef Google Scholar
[15] Han Y, Chen Y, Ahmad S, Feng Y, Zhang F, et al. 2018. High time-and size-resolved measurements of PM and cumpusizioni chimica da a combustione di carbone: implicazioni per u prucessu di furmazione EC. Scienza è Tecnulugia Ambientale 52: 6676−85 doi: 10.1021/acs.est.7b05786
CrossRef Google Scholar
[16] Khiadani (Hajian) M, Amin MM, Beik FM, Ebrahimi A, Farhadkhani M, et al. 2013. Determinazione di a concentrazione di l'idrocarburi aromatici policiclici in ottu marche di tè neru chì sò usati più in Iran. International Journal of Environmental Health Engineering 2:40 doi: 10.4103/2277-9183.122427
CrossRef Google Scholar
[17] Fitzpatrick EM, Ross AB, Bates J, Andrews G, Jones JM, et al. 2007. Emissione di spezie ossigenate da a combustione di legnu di pinu è a so relazione cù a furmazione di fuliggine. Sicurezza di Processu è Prutezzione Ambientale 85: 430−40 doi: 10.1205/psep07020
CrossRef Google Scholar
[18] Shen G, Tao S, Wang W, Yang Y, Ding J, et al. 2011. Emissione di l'idrocarburi aromatici policiclici ossigenati da a combustione di carburanti solidi interni. Scienza è Tecnulugia Ambientale 45: 3459−65 doi: 10.1021/es104364t
CrossRef Google Scholar
[19] Agenzia Internaziunale per a Ricerca nantu à u Cancer (IARC), l'Organizazione Mondiale di a Salute. 2014. Scarichi di motori diesel è benzina è certi nitroareni. Agenzia Internaziunale per a Ricerca in Monografie di Cancer nantu à a Evaluazione di Rischi Carcinogeni per l'Umani. Rapportu. 105:9
[20] de Oliveira Galvão MF, de Oliveira Alves N, Ferreira PA, Caumo S, de Castro Vasconcellos P, et al. 2018. Biomass burning particles in the Brazilian Amazon region: Mutagenic effects of nitro and oxy-PAHs and assessment of health risks. Inquinamentu ambientale 233: 960−70 doi: 10.1016/j.envpol.2017.09.068
CrossRef Google Scholar
[21] Wang X, Zhou L, Luo F, Zhang X, Sun H, et al. 2018. 9,10-Anthraquinone depositu in piantazioni di tè pò esse unu di i mutivi di cuntaminazione in tè. Food Chemistry 244: 254−59 doi: 10.1016/j.foodchem.2017.09.123
CrossRef Google Scholar
[22] Anggraini T, Neswati, Nanda RF, Syukri D. 2020. Identificazione di a contaminazione 9,10-anthraquinone durante u prucessu di tè neru è verde in Indonesia. Food Chemistry 327:127092 doi: 10.1016/j.foodchem.2020.127092
CrossRef Google Scholar
[23] Zamora R, Hidalgo FJ. 2021. Formazione di naftochinoni è antraquinoni da reazzioni di carbonyl-hydroquinone / benzoquinone: Una strada potenziale per l'urigine di 9,10-anthraquinone in tè. Food Chemistry 354:129530 doi: 10.1016/j.foodchem.2021.129530
CrossRef Google Scholar
[24] Yang M, Luo F, Zhang X, Wang X, Sun H, et al. 2022. Uptake, traslocation, and metabolism of antracene in tea plants. Science of the Total Environment 821:152905 doi: 10.1016/j.scitotenv.2021.152905
CrossRef Google Scholar
[25] Zastrow L, Schwind KH, Schwägele F, Speer K. 2019. Influenza di fumà è barbecue nantu à u cuntenutu di l'anthraquinone (ATQ) è l'idrocarburi aromatici policiclici (PAH) in salsiccia di Frankfurter-type. Journal of Agricultural and Food Chemistry 67: 13998-4004 doi: 10.1021/acs.jafc.9b03316
CrossRef Google Scholar
[26] Fouillaud M, Caro Y, Venkatachalam M, Grondin I, Dufossé L. 2018. Anthraquinones. In Composti fenolichi in l'alimentariu: Caratterizazione è Analisi, eds. Leo ML.Vol. 9. Boca Raton: CRC Press. pp. 130−70 https://hal.univ-reunion.fr/hal-01657104
[27] Piñeiro-Iglesias M, López-Mahı́a P, Muniategui-Lorenzo S, Prada-Rodrı́guez D, Querol X, et al. 2003. Un novu metudu per a determinazione simultanea di PAH è metalli in campioni di particulate atmosferica. Ambiente Atmosfericu 37:4171−75 doi: 10.1016/S1352-2310(03)00523-5
CrossRef Google Scholar
Circa stu articulu
Cita stu articulu
Yu J, Zhou L, Wang X, Yang M, Sun H, et al. 2022. Contaminazione 9,10-Anthraquinone in u prucessu di tè usendu carbone cum'è fonte di calore. Beverage Plant Research 2: 8 doi: 10.48130/BPR-2022-0008
Tempu di post: May-09-2022