Finlays - un fornitore internaziunale di tè, caffè è estratti vegetali per e marche mundiali di bevande

Finlays, un fornitore globale di tè, caffè è estratti di piante, venderà a so attività di piantazioni di tè in Sri Lanka à Browns Investments PLC, chì include Hapugastenne Plantations PLC è Udapussellawa Plantations PLC.

图片1

Fundatu in u 1750, Finley Group hè un fornitore internaziunale di tè, caffè è estratti vegetali à e marche mundiali di bevande. Avà hè parte di Swire Group è a sede in Londra, Regnu Unitu. À u principiu, Finley era una sucità britannica indipendente. In seguitu, a cumpagnia di Swire Pacific UK hà cuminciatu à investisce in Finley. In u 2000, Swire Pacific hà compru Finley è l'hà pigliatu privatu. A fabbrica di tè Finley opera in modu B2B. Finley ùn hà micca a so propria marca, ma furnisce tè, polvere di tè, sacchetti di tè, etc., in u fondu di cumpagnie di marca. Finley hè più impegnatu in a catena di supply chain è u travagliu di a catena di valore, è furnisce tè appartenenti à i prudutti agriculi à partiti di marca in modu tracciabile.

Dopu à a vendita, Brown Investments serà obligatu à fà una acquisizione obbligatoria di tutte e azioni in circolazione di Hapujasthan Plantation Listed Company Limited è Udapselava Plantation Listed Company Limited. E duie cumpagnie di piantazioni sò custituiti da 30 piantazioni di tè è 20 centri di trasfurmazioni situati in sei zoni agroclimatiche in Sri Lanka.

Brown Investments Limited hè un cunglomeratu diversificatu di grande successu è face parte di LOLC Holding Group di cumpagnie. Brown Investments, basata in Sri Lanka, hà un successu cummerciale di piantazioni in u paese. E so piantazioni di Maturata, una di e più grande cumpagnie produttrici di tè in Sri Lanka, sò custituiti da 19 piantazioni individuali chì coprenu più di 12 000 ettari è impiega più di 5 000 persone.

Ùn ci saranu micca cambiamenti immediati à a forza di travagliu in i piantazioni di Hapujasthan è Udapselava dopu à l'acquistu, è Brown Investments hà intenzione di cuntinuà à operare cum'è hà fattu finu à avà.

图片2

Giardinu di tè di Sri Lanka

Finley (Colombo) LTD continuerà à operare in nome di Finley in Sri Lanka è l'affari di mischju è imballaggio di tè serà acquistatu per via di l'asta di Colombo da una quantità di zone di provenienza cumprese i piantazioni di Hapujasthan è Udapselava. Questu significa chì Finley pò cuntinuà à furnisce un serviziu consistente à i so clienti.

"I piantazioni di Hapujasthan è Udapselava sò dui di e cumpagnie di piantazioni megliu gestite è prodotte in Sri Lanka è simu fieri di associà cun elli è participà à a so pianificazione futura", disse Kamantha Amarasekera, direttore di Brown Investments. Avemu da travaglià cù Finley per assicurà una transizione liscia trà i dui gruppi. Accogliamu calorosamente a gestione è l'impiegati di e piantazioni di Hapujasthan è Udapselava per unisce à a famiglia Brown, chì hà una tradizione cummerciale chì data di u 1875 ".

Guy Chambers, direttore generale di u gruppu finley, hà dettu: "Dopu à una cunsiderazione attenta è un rigoru prucessu di selezzione, avemu accunsentutu di trasferisce a pruprietà di a piantagione di tè di Sri Lanka à Brown Investments. Cum'è una sucietà d'investimentu di Sri Lanka cù una storia pruvata in u settore agriculu, Brown Investments hè ben pusatu per spiegà è dimustrà cumplettamente u valore à longu andà di e piantazioni di Hapujasthan è Udapselava. Questi giardini di tè di Sri Lanka anu ghjucatu un rolu impurtante in a storia di Finley è simu sicuri chì continuanu à prosperà sottu a gestione di Brown Investments. Sò ringraziatu à i nostri culleghi di piantazioni di tè di Sri Lanka per u so entusiasmu è a lealtà in u so travagliu precedente è li auguru tuttu u megliu per u futuru ".


Tempu di post: 20-Jan-2022